11 Reacties

24 dagen geleden

Ik zou ook gaan maar heb afgezegd, want er bleef echt bar weinig over en voel me ook echt te moe / misselijk though haha, je kan naar Ravelijn als die open is, maar de meeste dingen draaien en doen, wat vooral niet echt fijn is voor jezelf denk ik. Sprookjesbos blijft mooi natuurlijk, wat van die voorstellingen, maar verder niet heel veel eigenlijk...

24 dagen geleden

Volgens mij kan je wel in die zit en kijk dingen, droomvlucht, fata morgana, symbolica. Verder kan je sowieso in de pagode als je geen hoogtevrees hebt. En dat was het wel ongeveer denk ik. Als je besluit te gaan wordt dat waarschijnlijk een hoop op terrasjes zitten

24 dagen geleden

Je kan in de efteling app zien welke attracties je niet in mag als je zwanger bent. Op de website staat ook een overzicht van alle attracties en of ze geschikt zijn voor zwangeren. Gewoon even googlen :)

24 dagen geleden

Ik ga morgen 3 dagen naar de Efteling. Staat inderdaad in de app: alle achtbanen en de piraña.

24 dagen geleden

Ik ben vorige week nog naar de efteling geweest en toen ben ik gewoon nog in de piranha, joris en de draak en de vogelrok geweest en natuurlijk de rustige zitattracties. Was prima te doen!

24 dagen geleden

Reactie op Daisy93v

Ik ben vorige week nog naar de efteling geweest en toen ben ik gewoon nog i ...
Niet echt goed advies… je mag niet in de achtbaan als je zwanger bent. @ topic startster, zou ik dus zeker niet doen. Zou alle attracties waar adrenaline bij komt kijken vermijden

24 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Niet echt goed advies… je mag niet in de achtbaan als je zwanger bent. @ to ...
Ik geef ook geen advies, ik geef alleen aan wat ik heb gedaan. 🤷‍♀️ Ergens heb ik gelezen dat zo pril in de zwangerschap het niet hoeft uit te maken of je in een achtbaan gaat ja of nee. Dat het meer een advies is voor wat later in de zwangerschap. Dit omdat 1 de stang van de achtbaan gewoon niet goed/lekker is voor je buik. 2 vanwege je bloeddruk. TS moet helemaal zelf weten wat ze doet natuurlijk. Als zij aanvoelt dat zij best een attractie kan pakken moet ze dat lekker doen. 😁

24 dagen geleden

Reactie op Daisy93v

Ik geef ook geen advies, ik geef alleen aan wat ik heb gedaan. 🤷‍♀️ Ergen ...
Ik ben pas in disney geweest en van het weekend walibi belgie geweest waterbaan en 1 houte achtbaan geweest niks gebeurt na de achtbaan ff 15 min gezeten niks aan de hand geweest nog steeds goed met het kindje 9+3

23 dagen geleden

Hi! Ik kom toevallig net terug van de Efteling, nu waren mijn vrienden op de hoogte van mijn zwangerschap dus dat maakte het wel makkelijker. Ik ben zelf niet in achtbanen geweest maar heb wel gewoon gezellig met hun in de rij van de achtbanen gestaan en ben daarna naar de andere kant gelopen om ze op te wachten. Ondanks dat ik niet in de achtbanen mocht heb ik het echt onwijs naar me zin gehad!! Je mag nog wel in de Villa Volta, staat alleen bij dat je het dan even moet aangeven. Veel plezier! :)

23 dagen geleden

Staat heel goed aangegeven per attractie of je er als zwangere in mag ja of nee.

23 dagen geleden

Vooraan de attractie staat een bord en kan je zien of het geschikt is voor zwangeren. Zou sws achtbanen vermijden.. Droomvlucht, Fata Morgana lijkt me niet zo’n probleem..