11 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Imkebb
Ligt eraan wat je zelf wil doen.. een beetje struinen kan prima met een bab ...
Dankjewel voor je reactie 🙏🏻Ja dat is dus de vraag. Het is m’n eerste kindje, dus geen idee of ik hem zo makkelijk kan “achterlaten” haha. Ik weet wel dat hij dan goed verzorgd gaat worden etc maar toch is het afwachten hoe het zou voelen op dat moment denk ik🥹
7 maanden geleden
Misschien ook verstandig om rekening te houden met het weer. Je baby zal rond eind augustus begin september 3 maanden zijn. Dan kan het makkelijk nog 30+ graden zijn. Uit ervaring kan ik vertellen dat de Efteling met 30+ graden niet heel prettig is, of je nu in attracties gaat of niet 🤭
7 maanden geleden
Ik kan het je wel aanraden hoor, er zijn veel attracties zonder minimale leeftijd dus baby mag op schoot mee in bijvoorbeeld carnaval festival, droomvlucht, fata morgana, symbolica, draaimolens enz. Ook zijn er ruimtes waar je kunt voeden/kolven en loop je gewoon heerlijk door de natuur. Bij attracties als achtbanen hebben ze ook een babyswitch waardoor je niet beiden in de rij hoeft. Ik vond het zelf heerlijk met de kleine!
7 maanden geleden
Ja heerlijk lijkt me, beetje struinen en in de attracties waar je met z’n allen in kan (droomvlucht, carnaval festival, etc) en de overige attracties eventueel met babyswitch. Tenzij je diehard achtbanen fan bent en dat het liefst de hele dag doet, dan zou ik je baby onderbrengen.
7 maanden geleden
Reactie op Tortilla
Ja heerlijk lijkt me, beetje struinen en in de attracties waar je met z’n a ...
Dankjewel voor je reactie🙏🏻 Ik vind achtbanen wel leuk, maar het hoeft niet perse voor mij. Ik blijf wel lekker bij onze kleine man. Denk dat ik daar uiteindelijk veel meer van zal genieten 🥹🥰
7 maanden geleden
Wij zijn gegaan toen ons zoontje 6 weken was. Belangrijk is vooral de mindset, wij hadden ook kaartjes gekregen, dus gingen gewoon gezellig een dagje wandelen en familietijd hebben met z’n drietjes ipv in alle attracties willen. Sommige attracties kun je gewoon in met een baby, zoals eerder genoemd, dus dat was ook mooi meegenomen. Diorama was heel rustig en het is daar ook een beetje donker met zithoekjes, daar trokken we ons af en toe terug als zoon even in slaap moest vallen of we zelf een beetje overprikkeld waren. Verder is het sprookjesbos natuurlijk ook heel leuk om lekker doorheen te wandelen.