9 Reacties

17 dagen geleden

Ja klopt. Geldt wel vooral als je een regelmatige cyclus hebt.

17 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Ja klopt. Geldt wel vooral als je een regelmatige cyclus hebt.
na mn bevalling van de eerste , 24 april was ik om de 5 weken ongesteld weetniet of dit dan voor mij regelmatig was of juist helemaal niey?

17 dagen geleden

Als dat elke keer ongeveer hetzelfde is, is het voor jou regelmatig. Dan kan je uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie.

17 dagen geleden

Klopt mijne was 26 augustus ben morgen 6 weken!

17 dagen geleden

Als je een langere cyclus hebt zoals 36 dagen kan je bijna niet rekenen vanaf je menstruatie! Want dan zou ik nu 8 weken moeten zijn en ik ben pas bijna 7馃き

16 dagen geleden

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook op 22 augustus dus dan zouden we tegelijkertijd lopen! Ik ben nu dus 6+4 en vrijdag 1e echo, ben benieuwd wat daaruit komt 馃檹馃グ

16 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

na mn bevalling van de eerste , 24 april was ik om de 5 weken ongesteld wee ...
Bij mij klopt het juist niet. Voor mij bevalling (4 maart 2024) had ik een regelmatige cyclus van 26 dagen. Mijn eerste dag laatste menstruatie was 2 augustus. Op 3 september negatieve test en op 9 september positieve test. Uitgaande van laatste dag zou ik bij mij eerste echo 8+4 geweest zijn, maar gemeten op 7+1. Volgens VK is alles in orde maar heeft de zwangerschap het regelmatige van mijn cyclus even verstoord

16 dagen geleden

Reactie op Hanneke198614

Bij mij klopt het juist niet. Voor mij bevalling (4 maart 2024) had ik een ...
Eerste echo trouwens gehad op 1 oktober

16 dagen geleden

Reactie op Sannie98

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook op 22 augustus dus dan ...
aaah haha wat grappig ik heb vrijdag ook de 1e echo!