2 Reacties

één maand geleden

Hoi! Vandaag 7 weken en ik herken jouw ervaring wel! Ik ben ook vooral smorgens en begin van de middag misselijk. Tegen een uur of 15.00 leef ik pas op (dan nog steeds matige eetlust). En soms betere dagen waarop ik naar buiten kan en iets kan ondernemen en dan weer dagen waar ik het liefst alleen op de bank lig te niksen. Vooral op de momenten dat je je 'goed' voelt ben je opgelucht maar tegelijkertijd vraag je je af of alles nog goed gaat.. af en toe wel gekmakend

één maand geleden

Hey, ik ben vandaag 8 weken en 1 dag. Ergens herken ik het ook wel. Al is het de laatste 2 dagen wel erg constant en erg heftig. De afgelopen weken nog niet hoeven overgeven, en sinds gisteren is dat veranderd. De enige keer wanneer ik niet misselijk ben is als ik trek heb. Maar zodra er iets in mn maag zit ben ik weer misselijk. Heb het helaas niet alleen met eten maar ook met drinken. Het ene moment kan ik iets veel drinken en het andere moment sta ik te braken🥲 Het is mn eerste zwangerschap, had me ergens wel voorbereid dat het zwaar zou worden, maar dit had ik niet verwacht😅