6 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben inmiddels 12 weken en het was bij mij rond 9 weken wel op z’n toppunt. Heb nu iets meer energie dan toen, maar houdt nog steeds niet over… Volg dus graag voor tips!

6 dagen geleden

Heel herkenbaar. Bij mij komt het door mijn chronisch lage bloeddruk. Nu met zwangerschap 80/50. Er is niks tegen te doen in mijn geval. Ik slaap smiddags met de kids zodat ik het uit kan houden

6 dagen geleden

Reactie op Vissen94

Heel herkenbaar. Bij mij komt het door mijn chronisch lage bloeddruk. Nu me ...
Ik wist helemaal niet dat het daarmee te maken kon hebben! Goede tip, want ik heb van mezelf ook een erg lage bloeddruk en tijdens de zwangerschap nog lager.

6 dagen geleden

Hier ook 9 weken, als ik wat over had, had je het mogen hebben maar ik zit ook op -3 😅

6 dagen geleden

Wachten tot het beter wordt 🥲 nee alle gekheid, ben nu 11+2 en merk dat het sinds twee daagjes weer iets beter wordt. Soms helpt mezelf gewoon dwingen iets te doen ook, dan krijg ik er toch vanzelf weer een beetje energie voor. En helaas is het ook echt toegeven, want je lichaam en de kleine hebben de rust ook echt nodig nu!

6 dagen geleden

Niet om pessimistisch te zijn, want het is bij iedereen anders, maar ik ben net 12,5 weekjes en de vermoeidheid lijkt erger te worden. Voor het slapengaan slaap ik meestal al een uur en daarna maak ik alsnog de 8 uurtjes vol en word ik moe wakker Alle andere kwaaltjes zijn gelukkig verdwenen!