8 Reacties

19 dagen geleden

Mijn verloskundige gaf aan dat ik na de termijn echo een verwijzing naar de gynaecoloog krijg voor ascal, en dan inderdaad tussen week 12-16 starten.

19 dagen geleden

Ik ben er vorige week al mee begonnen met 5+6.

19 dagen geleden

Gisteren de intake gehad. Ze gaf ook aan zo snel mogelijk te beginnen. Recept is gestuurd naar de huisarts. Beginnen voor de 16 weken maar liefst zo snel mogelijk.

19 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik ben er vorige week al mee begonnen met 5+6.
Welke dosering pak je? Bij mij stond 1 maal daags 2 tabletten. Maar dat is 2 x80mg

19 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Gisteren de intake gehad. Ze gaf ook aan zo snel mogelijk te beginnen. Rece ...
Ah goed om te weten dat mijn vk niet de enige is met dat advies. Bedankt!

19 dagen geleden

Reactie op Peach_

Welke dosering pak je? Bij mij stond 1 maal daags 2 tabletten. Maar dat is ...
Ik ben gestart met 1x daags 100 mg. Geen idee of dit zo blijft of waar deze dosering precies op is gebaseerd. Krijgen jullie straks ook spuitjes tegen trombose? Ik wel namelijk, ligt geloof ik aan m'n bmi van 40 ofzo. Waarschijnlijk vanaf week 12 mee starten, dus nog 5 weekjes genieten van nog niet weer hoeven te spuiten.

19 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik ben gestart met 1x daags 100 mg. Geen idee of dit zo blijft of waar dez ...
Ik ga donderdag voor het eerst maar het ziekenhuis, dan zal ik wel wat uitleg krijgen over hoe en wat verder. Ben tot nu toe bij de verloskundige geweest, die heeft de ascal voorgeschreven. Qua bmi zitten wij het zelfde, dus ik ben benieuwd.

18 dagen geleden

Ik gebruik ivm traject en eerdere miskramen al Ascal voor de terugplaatsing dus voordat ik al zwanger was. En ik moet het mijn hele zwangerschap gebruiken dus kan echt geen kwaad als je eerder begint