3 Reacties

één maand geleden

Dat is echt bij iedereen verschillend en qua weken kan je het ook niet precies zeggen maar over het algemeen ben je misselijk in het eerste trimester. Ik zelf ben opvallend misselijker dan mijn vorige twee zwangerschappen, ik heb er nu wel echt last van. Soms ben ik de hele ochtend aan het kokhalzen. Ik heb nog bij geen 1 zwangerschap moeten overgeven maar als dat bij deze zwangerschap gebeurd verbaast het me niks. Gewoon op tijd eten inderdaad en meestal gaat het na het 1e trimester over! Succes!

één maand geleden

Ik heb het vooral in de ochtend dat ik echt moet overgeven, de rest van de dag ben ik extreem misselijk en houd ik het gelukkig wel binnen. Kan niet tegen geuren dus ik loop constant met een doek over mn neus, anders blijf ik overgeven denk ik. Tip: haal suprimal (te koop bij Kruidvat) dit haalt de scherpe randjes van de misselijkheid wat weg.

één maand geleden

Dat verschilt echt enorm per vrouw, per zwangerschap, per week en per dag dat je daar echt geen touw aan vast kunt knopen. Sommige vrouwen zijn alleen wat misselijk of weeïg, anderen moeten er ook bij kokhalzen en de 3e moet ook daadwerkelijk overgeven. Het is niet altijd zo dat je ook moet overgeven namelijk. Het enige dat jij kunt doen is dus eerder eten, het liefst dus nog in bed al iets, zodat je maag niet te leeg is voor het ontbijt. Verder zijn er al een heleboel topics over misselijkheid en tips die je zou door kunnen lezen om je voor te bereiden op wat misschien zou kunnen komen.