15 Reacties
4 dagen geleden
Ja, ik! Wij gebruikten een spuitje om het in het mondje te spuiten, dat werkte het beste. Zoiets als dit: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-doseerspuit/p/2335439?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18137711515&gad_source=1&gad_campaignid=18137711515&gbraid=0AAAAACnuMonSJRO0yMgVAT1aPmcGw_ydx&gclid=CjwKCAiAvaLLBhBFEiwAYCNTfwGh3aQR2xg4QI1B9DtdROtM06owB9vt5s81yQhwEPF8ybwT7v4soRoCdBkQAvD_BwE
4 dagen geleden
Ben ook benieuwd hoe jullie daar achter kwamen 馃槉. Onze zoon heeft nexium gehad en dit ging het beste via een spuitje. Af en toe in het gezicht geblazen zodat hij slikte
4 dagen geleden
Wij gebruiken het sinds deze week ook voor ons zoontje! We kregen een spuitje erbij bij de apotheek. Hij slikt hapjes nog niet door, maar dit gaat er heel gemakkelijk in :)
4 dagen geleden
Dank voor de tips. Hier gaan de hapjes dus ook niet zo lekker dus ben daarom een tikkeltje sceptisch.
We zijn erachter gekomen door bloed laten prikken.
Dit hebben we gedaan omdat ons zoontje letterlijk elke 2 weken ziek is met hoge koorts. Hij eet/drinkt dan niet meer,
valt af etc. Omdat de kinderarts het nu wel extreme vormen vond aannemen stelde ze voor on de afweer eens te onderzoeken. Daar is gelukkig alles goed mee maar zijn ijzerwaarden zijn dus laag wat een rol kan spelen in het frequent ziek zijn
4 dagen geleden
Reactie op Lb97
Onze oudste had het als baby ook nodig. Via een spuitje gaven we het. Kijk ...
deden jullie kleding extra beschermdn met een slabber ??
3 dagen geleden
Iemand ook ervaring met obstipatie vanwege ferrodrank? Ons kindje is deze week begonnen en heeft sindsdien niet meer gepoept. We hebben poeder voorgeschreven gekregen.
3 dagen geleden
Reactie op ZonovergotenPegasus815806
Iemand ook ervaring met obstipatie vanwege ferrodrank? Ons kindje is deze w ...
Ferrodrank staat er om bekend verstopping te veroorzaken. Advies is als je de medicatie al hebt voorgeschreven gekregen om in ieder geval 1x
per dag een zakje movicolon/forlax te geven zodat de ontlasting soepel
blijft
2 dagen geleden
Reactie op K.Girlsmom
deden jullie kleding extra beschermdn met een slabber ??
Die vlekken zijn dramatisch! Onze dochter moest de eerste 6 maanden van haar leven die ijzerdrank. Hydrofieldoeken altijd in de buurt houden en uiteindelijk werk ossengalzeep spray van dr Beckmann of de roest en deodorant versie. Hebben het met die twee producten uit zelfs kleren gekregen waar het al 4 maanden in zat馃檹
Verder deden wij het vaak in de tuit van de fles met daarbij paar ml melk om de smaak een beetje te verbloemen. Lukte niet altijd overigens 馃槄 maar vaak wel, zeker als ze redelijke honger had dan dronk ze de inhoud met die drank in een teug leeg. Daarna de rest van de fles zonder de ijzer smaak. (De geur is heftig ruikt echt naar bloed...)
Hopelijk heb je iets aan deze tips!
2 dagen geleden
Reactie op CC1992
Die vlekken zijn dramatisch! Onze dochter moest de eerste 6 maanden van haa ...
Thanxx hier heb ik zeker wat aan.
Ik dacht alleen dat je hem niet mocht geven met zuivel en een half uur voor de maaltijd?
Vind dat nog wel een dingetje
gisteren
Reactie op K.Girlsmom
Thanxx hier heb ik zeker wat aan.
Ik dacht alleen dat je hem niet mocht gev ...
Bij mij werd in de apotheek inderdaad gezegd dat het heel belangrijk is niet samen met melk te geven omdat het ijzer dan (grotendeels) niet opgenomen wordt!
4 uur geleden
Reactie op ZonovergotenPegasus815806
Bij mij werd in de apotheek inderdaad gezegd dat het heel belangrijk is nie ...
Ooh echt, wat gek. Wij hadden nog gebeld met de neo toen (onze dochter was te klein geboren dus daarom moest het) die zeiden dat het niet erg was, maar misschien is dat anders als je kindje ouder is. Geen idee?鈽癸笍 sorry dan is mn tip met melk niet handig馃槙