14 Reacties

10 maanden geleden

Ja ik heb de uptown rider. En wij vinden hem helemaal geweldig! Kan je het echt aanraden. Rijd heel goed.en soepel door de bochten. Alleen met stoep op en af moet je hem even ondersteunen. Ik heb 2 kinderen vlak achter elkaar gekregen. Ze zijn nu 2 en 3

10 maanden geleden

Hier zit de jongste erop. Maar de oudste van nu bijna 4 zit er ook echt nog prima op. Ook echt een voordeel is dat het niet echt voor je voeten loopt zoals een meerijd plank. Kan je het echt aanraden

10 maanden geleden

Reactie op momlife34

Hier zit de jongste erop. Maar de oudste van nu bijna 4 zit er ook echt nog ...
Hoe cool, hij zit er ook echt als een baas op 馃挭馃槑 Dankjewel

10 maanden geleden

Reactie op momlife34

Ja ik heb de uptown rider. En wij vinden hem helemaal geweldig! Kan je het ...
Bedankt voor je reactie! Ik wordt enthousiast 馃榿

10 maanden geleden

Reactie op TroostendeZebra041314

Bedankt voor je reactie! Ik wordt enthousiast 馃榿
Ik krijg ook leuke reacties op straat als ik met de kindjes loopt.馃槉 Ze zitten alle2 er graag op dus soms is het wel even ruzie wie mag zitten op het stoeltje. In het begin heb je dat niet natuurlijk als de baby nog geen keuze hebt 馃槈

10 maanden geleden

Reactie op momlife34

Ik krijg ook leuke reacties op straat als ik met de kindjes loopt.馃槉 Ze zit ...
Let er wel op dat als je een stoep op of af gaat of een straat heel schuin afloopt dat je hem even moet ondersteunen. Maar ik zie dat totaal niet als een probleem.

10 maanden geleden

Dit Justsit was geen succes met onze wagen. Zit een horizontale stang in de weg en kunnen zijn benen er niet doorheen. Wel een aanrader voor andere wagens! Voelt stevig en niet dat je kinderwagen eraan gaat. We gaan nu voor de cozy rider kijken 馃

10 maanden geleden

Deze ook nog geprobeerd maar de rem kunnen we nu niet bij. En meneer stapte er in de winkels vanaf en wilde er niet meer op 馃ぃ Dus geen succes

10 maanden geleden

Reactie op TroostendeZebra041314

Dit Justsit was geen succes met onze wagen. Zit een horizontale stang in de ...
Hoe heet dit precies? Krijg het niet goed gevonden. Jammer dat het bij jullie wagen niet fijn is

10 maanden geleden

Reactie op Bee1

Hoe heet dit precies? Krijg het niet goed gevonden. Jammer dat het bij jull ...
Via justsit.nl leek mij enorm handig maar helaas niet met onze wagen. Dus hoop dat het iets voor jullie is!

10 maanden geleden

We zijn eruit. Vind hem zelf wel erg wankel, maar even wennen.

10 maanden geleden

Vanaf hoe oud gebruik je die uptown rider? Mijn dochter wordt 4 maart 1 jaar en ik ben 12 mei uitgerekend. Ze kan nu nog net niet (alleen) lopen en zit dus nog altijd in de buggy. Ik ga de joolz geo 3 uitbreiden naar een duowagen maar zoek dus eigenlijk ook nog iets extra鈥檚

10 maanden geleden

Reactie op Hanneke198614

Vanaf hoe oud gebruik je die uptown rider? Mijn dochter wordt 4 maart 1 jaa ...
Ik kan alleen maximaal gewicht vinden en dat is 25 kilo. Maar niet vanaf welke leeftijd. Denk dat dit ook aan het kindje en afstand ligt. Via markplaats had ik hem vor 60 en dacht als het niks is verkoop ik hem weer door 馃槄

10 maanden geleden

Reactie op Hanneke198614

Vanaf hoe oud gebruik je die uptown rider? Mijn dochter wordt 4 maart 1 jaa ...
Bij anderhalf jaar zat mijn zoontje er ook al op.