6 Reacties

één maand geleden

Jaaa same! :( het wordt ook steeds erger. Ik lust bijna geen avondeten meer en kaas vind ik ook niet lekker meer. Daar kon ik altijd zo van smullen. M'n cola en koffie smaken ook niet meer. Weet niet zo goed wat ik nog moet eten. Ik maak smoothies met fruit, spinazie en kwark om toch gezonde dingen binnen te krijgen en het drinkt makkelijk weg

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Jaaa same! :( het wordt ook steeds erger. Ik lust bijna geen avondeten meer ...
Oh dat is wel een goeie inderdaad. Ik hoop echt dat het nog minder gaat worden echt heftig zo als niks lekker is. Heb dit ook niet eerder gehad heb 2 meiden.

één maand geleden

Jep hier ook heel herkenbaar! Heb alleen nog maar zin in ongezonde dingen en dat is eigenlijk ook het enige dat ik nog echt lekker vind maar ik probeer er niet aan over te geven en idd mezelf te forceren om gezond te blijven eten 😅 Maar vind de smoothies met fruit en groenten wel een goed idee!

één maand geleden

Ja heel herkenbaar.. Ik ben normaal echt een grote eter, maar momenteel lukt het me echt niet. Ik vind alles zo heftig binnenkomen qua smaak etc. Tuc koekjes en toastjes kan ik eten zonder misselijk van te worden en druiven smaken me ook wel.

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Jep hier ook heel herkenbaar! Heb alleen nog maar zin in ongezonde dingen e ...
Ja ik heb dat met dingen uit de airfryer dat kan ik nog wel redelijk eten zoals morzarella sticks, kaasstengels en vlammetjes. Maar echt niet gezond zo. Ik forceer wel maar het zit dan ook niet lekker in mn maag allemaal.

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Ja heel herkenbaar.. Ik ben normaal echt een grote eter, maar momenteel luk ...
Ohw ja tuc en toastjes ga ik ook proberen. Als ik aan eten alleen al denk word ik misselijk. Ga ga kijken hoe druiven bevallen haha.