10 Reacties

één maand geleden

Had ik bij mijn vorige zwangerschap en het begint nu een beetje te komen. Ik werd ook heel misselijk van water (🤷🏻‍♀️). Bij mij hielp tegen de misselijkheid cola zero cafeïne, misschien kan je dat nog proberen! Liters gedronken haha

één maand geleden

Wagenziek pilletjes. in overleg met de verloskundige. Je kan het gewoon bij de Kruidvat bij trekpleister kopen Ik ook werk prima haalt wel echt kantjes er af

één maand geleden

Misschien kan je wat gezonde snackjes eten? Cherrytomaatjes, olijven etc.

één maand geleden

Och ik heb precies hetzelfde. Vreselijk! Bij helpt thee gelukkig ook enigszins, vooral muntthee. En Rennie schijnt voor veel vrouwen een uitkomst te zijn, dat mag je ook gewoon nemen. Wat ik zelf ook probeer is goed opletten wát ik eet (droge rijstewafels e.d.) en ik pas de grootte van mijn lunch/diner ook aan op wat ik overdag heb gegeten.

één maand geleden

Heb gister toevallig een podcast hierover geluisterd waarin ze ook tips geven wat helpt om te eten als je misselijk bent, misschien heb je er wat aan: Mama'en de podcast en dan aflevering 11.

één maand geleden

Jep, dit is heel herkenbaar, ik voel me net een koe die continu moet grazen..

één maand geleden

Ik drink coca cola en dat helpt by my goed!

één maand geleden

Reactie op Mividalocax

Ik drink coca cola en dat helpt by my goed!
Zit veel caffeine in hè en dat mag je niet zoveel per dag. Pas hier dus mee op😘

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Zit veel caffeine in hè en dat mag je niet zoveel per dag. Pas hier dus mee ...
Weet ik, maar ik drink geen koffie niks. En drink max 3 op een dag en soms ook niks als ik niet misselijk ben.

één maand geleden

Bij mij helpt soms ook gewoon een Smintje maar inderdaad veel kleine beetjes eten. Gister kippensoep van Unox klein blikje genomen, erg zout maar mooi dat heeft geholpen!!! Vandaag stuk minder misselijk en hoef niet elke anderhalfuur meer te eten. Misschien is het toeval maar wie weet helpt het, blijkt namelijk dat ik een erg lage bloeddruk heb