273 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik ben Kim, 32 jaar. 24-05 is de uitgerekende datum en ik ben samen met Ivan. Eerste kindje..!❤️ Heel spannend allemaal. Leuk zo een community!:)

één maand geleden

Hoi, Mijn naam is Rian, 31 jaar. 9 jaar samen met mijn man en dit zou ons eerste kindje zijn❤️ Uitgerekende datum voor nu is 27-05-25. Zwanger na onze 5de IUI. Al twee keer een biochemische zwangerschap gehad dus ik vind het erg spannend! Echter nog nooit zo’n mooi en duidelijk streepje op een test gezien als vanochtend op 14DPO🤞🏻

één maand geleden

Hoi! Ik ben Aafje. Ik heb geen partner maar ben zwanger geworden via een donor. Ik heb al een kindje, die is net 3 geworden. Begin dit jaar had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus ik vind het nu nog heel spannend! Uitgerekend 25-5-2024

één maand geleden

Reactie op Kadootje86

Hoi hoi Ben Dominique getrouwd en zoals het er na vandaag uitziet zwanger ...
Hoi hoi!! Wauwwww exact hetzelfde! Grappig om te lezen! Het enige verschil is derde kindje en 34 jaar haha! Heel veel succes!!

één maand geleden

Hoi!! Ik ben Celine, 27 jaar en bijna 9 jaar samen met mijn vriend. Zoals t er nu uit ziet 23-05 uitgerekend van ons eerste kindje❤️

één maand geleden

Serina 32 Al 16 jaar samen. We hebben al 1 zoontje Arthur Van 3j. Is dus ons 2de kindje maar wel 3de zwangerschap. In mei hebben we ons kindje verloren op 8 weken. Dus hopelijk gaat deze keer alles goed. Uitgerekend voor 19/5.

één maand geleden

Reactie op Vogelzang03

🍀 Char 🍀 21 jaar 🍀 Woon samen met mijn vriend 🍀 rond 15-05-2025 uitge ...
Ik ook! Mijn droom was jong moeder zijn, onverwachts erg vroeg geworden, ben nu 19 en zit op 7+4 weken! Woon ook samen met mijn vriend en dit is ons 1e kindje

één maand geleden

Reactie op MeganG

Ik ben Megan, ik ben 22 jaar en ik heb een partner genaamd Anton . Ik heb a ...
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben zelf uitgerekent voor 3 mei voor ons 1e kindje. Nu 19 dus ook jonge moeder!

één maand geleden

Hi! Ik ben Mariska, 33 jaar. 25-05-2025. Dit word ons eerste kindje. Ik vind het heel spannend na een series van miskramen. Fingers crossed!

één maand geleden

Hoi dames, ik ben Demy 26 jaar oud. 4 weken zwanger van ons eerste kindje. Vind het allemaal super spannend, eng & ook heel leuk tegelijk. 28-05-25 is de uitgerekende datum. 🍀

één maand geleden

Jermaine van der gijze Single en 1 mei uitgerekend , morgen 8 weken het is mijn eerste kindje🥰

één maand geleden

Goedemorgen! Ik ben Anouk, 30 jaar oud en samen met Mike. Wij zijn uitgegroeid van “coronascharrels” naar een hypotheek en zometeen (hopelijk!) een kindje samen. Het is een paar keer misgegaan maar we hebben een enorm goed gevoel bij deze keer. Volgens onze berekening ben ik uitgerekend op 27 mei. 😊

één maand geleden

Goedemorgen, ik ben Angeline, 28 jaar. Ben al 10 jaar samen met mijn man(dit jaar getrouwd). Dit wordt hopelijk ons eerste kindje, in April is het misgegaan. Ik ben volgens de berekeningen nu 4 weeken plus 5 dagen. Ik/wij hebben 1 oktober de eerste echo.

één maand geleden

Hoi hoi! Ik ben Marijn, 30 jaar en ongeveer 4 weekjes zwanger. Heb al 3 gezonde kindjes thuis en 1 kindje in ons hart.

één maand geleden

Hi, ik ben Jit 28 jaar en al 7 jaar samen met mijn vriend. Begin dit jaar heeft hij mij ten huwelijk gevraagd, en we waren heel druk bezig met de voorbereidingen daarvan. Tot we in zomer ons droomhuis vonden en dit hebben kunnen kopen. Moet nog aardig wat gebeuren door alle drukte waren we niet meer zo met ons kinderwens bezig. En nu druk in de verbouwing, de menstruatie maar niet begon toch maar getest. Denk dat dit wel allermooiste kado is van 2024 🙈

één maand geleden

Hi allemaal, ik sluit ook aan! Ik ben Nalini, 38 jaar. Vanmorgen een positieve test in handen 🥹. 3,5 jaar samen met mijn man. We hebben een zoontje van 11 maanden. Dit wordt dus ons tweede kindje 👶🏽. Zoals het ernaar uit ziet, ben uitgerekend op 29 mei 2025.

één maand geleden

Hoi allemaal, ik ben Sanne, bijna 26 jaar en sinds vorige week voor de eerste keer positieve zwangerschapstest in handen en verwachten mijn partner en ik ons 1e kindje volgend jaar 29 mei 2025! Dat is voor nu de uitgerekende datum, ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger. 🤰🏼 Ben heel benieuwd, vind het ook wel spannend en enorm leuk tegelijk 😊

één maand geleden

Ik ben 35 jaar en rond 22 mei uitgerekend. Ik ben getrouwd en het is ons eerste kindje. 10 oktober de eerste echo. Mijn vorige zwangerschap is september vorig jaar helaas geëindigd met een miskraam om 5,5 week, dus dat maakt het iets spannender. Al moet ik zeggen dat ik nu al veel meer kwaaltjes heb dan toen, wellicht is dat een goed teken😅 Ik ben al vanaf 4,5 week hartstikke misselijk (gelukkig nog niet met overgeven). Zijn er meer die dat hebben?

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben zelf uitgerekent voor 3 mei voor ons 1e kin ...
Ik ben ook 19! Go mom!

één maand geleden

Reactie op Jokeeeee

Ik ben ook 19! Go mom!
🥰❤️