273 Reacties

één maand geleden

Hi allemaal, vanochtend toch maar getest nadat mijn menstruatie uit bleef .... Zomaar voor de routine.. (Pcos) en een knal test... Een derde was zeker gewenst, maar nog niet actief in de maak! 🥰 2 meiden van 6.5 en 18 maanden en een hele lieve man! Verwacht rond 30 mei uitgerekend te zijn 🤍

één maand geleden

Hoi allemaal, ik ben 37 jaar, getrouwd en mama van een zoontje van 1.5 jaar. We hebben een week geleden positief getest, uitgerekend op 24 mei 2025. Maandag 7 oktober eerste echo met 7+2 weken. Dus nog ruim 2 weken in blije spanning afwachten of we een goed kloppend hartje gaan zien🤞🤞

één maand geleden

Hoi! Mijn naam is Jaleesha! Ik ben 25 jaar oud en ben 7 jaar samen met mijn vriend (24). In april ben ik bevallen met 14 weken van een zoontje, Levi ⭐ Na 5 maanden proberen (en niet meer vanuit gaan dat het zou lukken), had ik woensdag ineens een positieve test in handen! Ik ben nu 4+6 weken en uitgerekend op 26 mei🌈 Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

één maand geleden

Hallo! Ik ben Mandy, 37 jaar en mama van een zoon van 8. Ik ben pas een paar maanden samen met mijn huidige vriend.. spannend maar we zien dit echt als een cadeautje! A.s. vrijdag eerste afspraak bij de verloskundige en zoals het er nu uit ziet 16 mei uitgerekend. Vind deze zwangerschap wel al heel heftig met misselijkheid, rugpijn, enorm moe en soms zelfs al last van m'n bekken. Dat belooft wat!

één maand geleden

Hi! Ik zat eerst in de geboorteclub april 2025, maar na de vitaliteitsecho ben ik opgeschoven naar mei. Mijn naam is Anouk, ben al een aantal jaar samen met mijn vriend en we hebben vorig jaar augustus een prachtige dochter gekregen. Nu heb ik het geluk weer zwanger te zijn en dit baby’tje zouden wij op 3 mei horen te verwelkomen 😁

één maand geleden

Hoi! Ik ben Sanne en ben 29 jaar. Ik ben 13 mei uitgerekend van ons eerste kindje. Net verloofd met mijn vriend (zijn al heel lang samen), dus wilden de bruiloft gaan plannen. Omdat ongesteldheid uit bleef even een test gedaan om het uit m'n hoofd te krijgen, maar dat bleek een knaltest. Dus even change of plans, maar wel heel leuk!

één maand geleden

Hallo allemaal! Ik ben Sylvana Ik ben 27 mei uitgerekend, nu precies 5 weken Ik heb een partner, Ruben. 🥰 Dit wordt ons eerste kindje!

één maand geleden

Reactie op Sanne06092024

Hoi! Ik ben Sanne en ben 29 jaar. Ik ben 13 mei uitgerekend van ons eerste ...
Haha deze is heel herkenbaar. Deze zomer verloofd, zouden dan voor volgend jaar de bruiloft willen plannen. Maar er kwam iets anders moois tussen!

één maand geleden

Haha deze is heel herkenbaar. Deze zomer verloofd, zouden dan voor volgend ...
Ah gefeliciteerd! Ja even andere volgorde haha, maar ook leuk!

één maand geleden

Hallo allemaal, ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Naomi, 36 jaar en krijg als het goed is mijn eerste kindje eind mei. Heel spannend allemaal!

één maand geleden

Ik ben Charly, 35 jaar oud en ben zwanger van mijn vierde. Ik heb drie kinderen gekregen met mijn man die nu inmiddels vier jaar terug plots kwam te overlijden door zelfdoding. Het is het eerste kindje samen met mijn huidige vriend, en zijn eerste kindje. Liefs!

één maand geleden

Reactie op Mandy16xx

Hallo! Ik ben Mandy, 37 jaar en mama van een zoon van 8. Ik ben pas een paa ...
Dit klinkt als mijn verhaal haha. Leuk! Ik ben 36 en ook net aantal maanden samen. Echt een verrassing maar heel blij mee. Word voor beide ons eerste kindje. Vrijdag eerste echo maar nu als het goed is 7+5 dus rond 8 mei. Regelmatig heel moe en in ochtend soms misselijk/vol gevoel.

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 32 en vandaag precies 5 weken zwanger van onze eerste, enorm spannend! 10 oktober onze eerste echo en uitgerekend op 27 mei 2025 🍀

één maand geleden

Reactie op FitmetCharly

Ik ben Charly, 35 jaar oud en ben zwanger van mijn vierde. Ik heb drie kind ...
Jeetje, wat een heftige situatie! Ik ben nu in verwachting van de 2 met mijn huidige vriend. De vader van mn zoon (8) die is vorig jaar plotseling overleden. Wij waren wel al uit elkaar. Geniet van je zwangerschap!

één maand geleden

Reactie op GW88

Dit klinkt als mijn verhaal haha. Leuk! Ik ben 36 en ook net aantal maand ...
Veel gelijkenissen! Leuk! Ik ben vooral heel benieuwd hoe mijn omgeving gaat reageren.. haha

één maand geleden

Reactie op JMA91

Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben 32 en vandaag precies 5 weken zwanger van ...
Wat leuk! Net zo oud, ook ons eerste kindje en ook dezelfde uitgerekende datum 🤭🤭

één maand geleden

Reactie op Mandy16xx

Veel gelijkenissen! Leuk! Ik ben vooral heel benieuwd hoe mijn omgeving gaa ...
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar.. zullen vast ook reacties tussen zitten als “dat is wel heel snel” maargoed..

één maand geleden

Reactie op GW88

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar.. zullen vast ook reacties tussen zit ...
Jaa ongetwijfeld, dat is dan maar zo. Zelfs als je na 10 jaar aan kinderen begint kam het anders lopen dan je voor ogen had..

één maand geleden

Reactie op Sylvana.x

Wat leuk! Net zo oud, ook ons eerste kindje en ook dezelfde uitgerekende da ...
Nou wat toevallig!! Super leuk!! ♥️

één maand geleden

Hii Anna 21-05-2025 Tweede kindje