273 Reacties

één maand geleden

Reactie op GW88

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar.. zullen vast ook reacties tussen zit ...
Ach, ik ben 5 maanden samen met mijn huidige vriend en ik heb al een dochter van 8 en een zoontje van 4 jaar van twee verschillende vaders. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen wist ik dat dit het was maar ik zal ook vast scheve gezichten krijgen. Ik zeg altijd ‘If it Makes you happy, it doesn’t have to make sense to others’ ✨ geniet ervan!!

één maand geleden

Hey! Mijn naam is Carola en kom uit Tilburg, 39 jaar en zwanger van 3e. Uitgerekend mei 2025 Heb 2 kids van 14 en 8 uit vorige relatie

één maand geleden

Hi 👋🏼 Eva hier, Sinds gisteren weet ik dat ik (pas 5 weken) in verwachting ben van ons 4e kind (12-15-17) ben 41 en mijn man 51 dus was een verassing en moet nog even bekomen van de schrik maar heel blij. 27-05-2025 uitgerekend.

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Ach, ik ben 5 maanden samen met mijn huidige vriend en ik heb al een dochte ...
Ik heb hetzelfde.. nog maar kort samen maar wel 100% weten dat dit het is. Voor ons beide ons eerste kindje. 🥰 ik ben niet bang voor mijn omgeving maar wel voor de reactie van een van zijn vrienden.. die al niet zo heel positief over mij is en mij eigenlijk niet eens kent 🤔

één maand geleden

Reactie op carma19

Hi! Ik heb zojuist positief getest. Ben een bewust alleenstaande moeder. H ...
Hier ook een bam mama❤️

één maand geleden

Waarschijnlijk uitgerekend 31-5-2025 Mijn man en ik hebben al een dochtertje, en zij zal in november 2 worden. We dachten we waren bij haar 6 maanden +/- bezig, dus we dachten laten we in ieder geval weer beginnen. Gelijk bij de eerste keer, zijn er nog beetje flabbergasted van haha.

één maand geleden

Hoi hoi Ik ben Oumayma 22 jaar oud, bijna 5 jaar getrouwed en we hebben al een dochtertje van 10 maanden. Nu dus zwanger van de 2e en uitgerekende datum is voor nu 23 mei

één maand geleden

Ik gok dat ik rond 29 mei uitgerekend ben. Ik heb een man en twee kindjes (dochter van 5 jaar en zoontje van 9 maanden)

één maand geleden

Hoihoi! Ik ben Yv, 32 jaar, en al 15 jaar samen met mijn man, waarvan 4 getrouwd. We hebben samen al een meiske van 18 maand, en nu +/- 9 weken zwanger. De datum staat voor nu op 1 mei, al moet de termijnecho nog komen 🤭

één maand geleden

Hooi Kimberley hier, Eerste kindje voor mij op komst, mijn vriend (binnekort man, heeft 3 kids: 8-12-14) Uitgerekende datum is wss 26 mei 2025... Enorm dankbaar dat het na 7x gelukt is..en nu hopen dat alles goed blijft gaan.

één maand geleden

Hoi, mijn naam is Marije (35) en ik ben na 3 jaar en 3 IVF-pogingen eindelijk zwanger van m’n eerste kindje <3 Ik woon in Brussel en ben samen met Olivier. Uitgerekend op 18-05-2025 Eerste echo al gehad. In dit traject wordt je veel opgevolgd met echo’s in het begin, dus ik kan veel meekijken met de groei van ons kindje 🙂 Als er nog meer IVF-baby’s zijn, laat maar horen als je wilt! ☺️

25 dagen geleden

Hoi hoi. Mijn naam is Mireille, 29 jaar en ik ben op 2 weken na een jaar getrouwd. Zwanger van ons eerste kindje. De uitgerekende datum is ongeveer 21/05/2025

24 dagen geleden

Hi hi! Ik ben Daphne, 42 jaar en ook een solomoeder to be - of bam moeder. Na 6 ICSI-behandelingen ben ik eindelijk zwanger en mijn eerste kindje eind mei 2025.

24 dagen geleden

Hoi, ik ben Tessa en woon samen met mijn man Tom. Na het verlies van ons zoontje 3 dagen na de bevalling in juni ‘23 en een verplichte ‘wachttijd’ (vanwege PE en spoedkeizersnede) ben ik nu 7 weken zwanger. Heel spannend maar ook onwijs dankbaar. Ik ben onder medische controle vanwege bovenstaande en dat vind ik jammer maar is niet anders. We hopen op een gezond kindje in onze armen, dat is het belangrijkste. Uitgerekend voor nu rond half mei.

23 dagen geleden

Hi Allemaal! Ik ben Mariëlle en woon samen met mijn lieve vriend. Bonusmama van 2 hele lieve meiden. En nu dus zelf 6 weken in verwachting. Mijn eerste kindje voor m’n vriend nummer 3! Super spannend allemaal, gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Uitgerekende datum na eigen inzicht, 25 mei!

23 dagen geleden

Heey 🙋🏻‍♀️ Gaby hier. Ik ben uitgerekend om 4 mei. Mijn partner heet Stephen, we zijn verloofd. Hij heeft een dochter van bijna 9 uit eerdere relatie.

23 dagen geleden

Hoi hoi Mijn naam is rowena Mijn partner heet pierree Wij hebben al 3 kindjes van 6 11 en 13 en zijn nu uitgerekend van de 4e op 2 juni 2025

23 dagen geleden

Hoihoi! Mijn naam is Daniek, ik ben 26 jaar. Uitgerekende datum is 26-mei 2025. Ons eerste kindje, dus alles is nieuw en spannend 🤍

23 dagen geleden

Hallo ben tygerlilly 30 jaar Ben 10 mei uitgerekend maar omdat we een tweeling verwachte kan dan dat eerder zijn Me partner heet Ricardo 30 jaar En dit worden onze eerste kindjes x Voor de rest ben ik een oude stempel van een ras Amsterdammer ♡

22 dagen geleden

Hi, ik ben Helena en samen met mijn man hebben wij een zoontje van 2 en nu weer zwanger van de tweede! Ik heb deze week de eerste echo van onze wonder. 🩷💙