273 Reacties

22 dagen geleden

Ik ben Flo, mama van 2 meiden die net 3 en 1 zijn geworden. Uitgerekende datum waarschijnlijk rond 28 mei, maar ivm medische indicatie zullen ze me er in ieder geval niet overheen willen laten gaan.

22 dagen geleden

Hoi, ik ben Jedidja, 34jaar, getrouwd en een zoontje die in december 2jaar wordt. Na 14rondes proberen is het eindelijk raak voor nr 2. Volgens mn eigen berekening 3juni uitgerekend, maar volgens de vk 30mei, omdat ik een korte cyclus heb van 24 dagen.. 23okt eerste echo, dus dan gaan we het zien! 😊

21 dagen geleden

Hoi allemaal, mijn naam is Laura,28 jaar en getrouwd met mijn man Kevin. Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. Aan de hand van mijn laatste echo zal mijn uitgerekende datum 20 mei 2025 zijn.

20 dagen geleden

Hoi Ik ben Nikki 33 jaar. Ik ben alleen en krijg een kindje door middel van een donor. Na een lang traject ben ik nu zwanger. Ik ben 14 mei uitgerekend 😊

19 dagen geleden

Hi, ik ben Ratna🙋‍♀️ Ik ben uitgerekend op 16 mei Ik heb een partner en dit is mijn eerste kindje

17 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben Jacqueline en getrouwd met mijn man Jeroen. Ik ben nu 6+1 weken zwanger van onze eerste. Ik heb een icsi traject doorlopen. Ik ben rond 31 mei uitgerekend.

16 dagen geleden

Hoi aanstaande mama’s, ik ben Gin 18 jaar en mama van een lief sterrenkindje🩷 en nu zwanger van de 2e 🩷🩵, mijn eigen uitgerekende datum is rond eind mei de 29e! 🥰

15 dagen geleden

Denise 2 mei 2025 Ja Fred We hebben samen 2 dochters. Vind het gewoon leuk 🙂 om meer zwangere vrouwen te ontmoeten met dezelfde bevallingsdatum. Of periode zodat je samen de hoogte en moeilijke momenten kan doormaken en delen. Ik ben een echte Leidse vrouw recht voor haar raap, maar wel altijd ♾️ met begrip voor andere mensen. Ja we zijn een gelukkig gezin met nu een wonder baby opkomst.

15 dagen geleden

Reactie op rooms882

Rooms 02-05-2025 Ons eerste kindje
Hoi rooms, we hebben dezelfde bevalling datum, 2 mei 2025, mooie datum. Gefeliciteerd 🥳 met jullie eerste kindje. Voor ons is het de derde. Maar net zo spannend hihi

13 dagen geleden

Reactie op jacq1987

Hoi allemaal, Ik ben Jacqueline en getrouwd met mijn man Jeroen. Ik ben ...
Wat super hier ook zwanger na icsi morgen 8 weken zwanger

12 dagen geleden

Jay, ik ben 23 jaar oud 29/05/25 Ruben (30) is mijn partner Dit wordt ons eerste wondertje 😊

12 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

Hoi aanstaande mama’s, ik ben Gin 18 jaar en mama van een lief sterrenkindj ...
Grappig ik zie dat je 4 okt positief gested heb en uitgerekend 29 mei ik heb 19 september getest en de app zegt ook 29 mei?

12 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Grappig ik zie dat je 4 okt positief gested heb en uitgerekend 29 mei ik he ...
Moment van testen zegt niet zoveel over hoe ver je zwanger bent. De een test met 3 weken de ander pas met 6

12 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Grappig ik zie dat je 4 okt positief gested heb en uitgerekend 29 mei ik he ...
Kan aan de cyclus lengte liggen en timing van ovulatie

12 dagen geleden

Ik ben Rima, momenteel 7 weken zwanger vermoedelijk. 25 jaar. En dit wordt ons eerste kindje !

11 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Grappig ik zie dat je 4 okt positief gested heb en uitgerekend 29 mei ik he ...
kheb een onregelmatige cyclus, vandaag echo gehad 6+4 eind mei, begin juni dacht ze 🥰

10 dagen geleden

Demi, 25 jaar Samen met mn partner al 7 jaar & zwanger van officieel de eerste, hiervoor een miskraam gehad. Uitgerekend op 30 mei :)

10 dagen geleden

Hi mama’s, Mijn naam is demi 25 jaar, uitgerekende datum waarschijnlijk rond 26 mei. Dit word mijn eerste kindje. Ik ben ook een alleenstaande mama. 🙂

8 dagen geleden

Daniëlle, 29 jaar, getrouwd met Jan. 31/05/2025 Moeder van een wonder meisje van bijna 2. Zwanger van een tweeling, weer een medisch wonder. 🥹❤️

7 dagen geleden

Hallo allemaal, Ik ben Muriël. Samen met mijn man Ward zijn wij na 2 jaar proberen in blijde verwachting van een tweeling. Uitgerekend 28mei 2025🥰💞