316 Reacties
3 maanden geleden
Hi, ik ben Rachida. Eind mei, begin april verwachten we ons eerste kindje 🥰
3 maanden geleden
Hoihoi,
Ik ben Esmée, 31 jaar. Woon samen met mijn man(34jaar) en zoontje (3,5) we zijn 01-05-2025 uitgerekend van ons 2e kindje.
1e zwangerschap was een vanishing twin waarvan ons zoontje is geboren, 2e zwangerschap een vroege miskraam. En nu onze 3e zwangerschap die hopenlijk mooi mag verlopen.🥰
3 maanden geleden
Ik ben Anne. Zwanger van de 3e. Mijn zoontjes zijn bijna 3 en bijna 5 jaar. 7 mei is waarschijnlijk de uitgerekende datum ❤️
Ondanks dat het de 3e zwangerschap is, blijft het spannend 🍀
3 maanden geleden
Hi allemaal, wat mooi en bijzonder dat wij deze tijd gaan delen met elkaar 🩷
Nog een Esmée hier! Ik ben 27 jaar en verloofd met Michael. Wij zijn uitgerekend op 05-05-2025.
In Januari bevallen van een prachtig sterrenkindje Olivia 🦋✨. Deze komende weken zullen heel spannend voor ons zijn!
3 maanden geleden
Hey, ik ben Els, en reis op dit moment met mijn lief door China en Vietnam.
Omdat wij eigenlijk deze zomer ouders zouden worden van onze liefdesbaby. Maar wij ons zoontje Aaron 🦋💙 verloren tijdens de zwangerschap, besloten we in deze periode een mooie reis te maken.
En ik heb hier in Vietnam dus positief getest! 🥹 4 mei is de uitgerekende datum. Als alles goed mag verlopen, worden we eind april ouders. (Geplande keizersnede)
Ik heb uit een eerder huwelijk een zoon van 16 jaar en een dochter van 14.
3 maanden geleden
Hoii, Ik ben Britt. Ik ben 25 jaar. Dit is mijn 2e zwangerschap. Ons Eerste zoontje verloren met 13 weken.
Uitgerekend 2-5-25 (na eigen berekening)
3 maanden geleden
Ik ben Lara, 23 jaar en wij zijn zwanger na onze 2e ronde voor ons eerste kindje 🫶🏻 Uitgerekend (zelf berekend) 8 mei 2025💙🩷
3 maanden geleden
Hi Ted hier.. ik ben in verwachting van een 2e kindje. Mijn zoontje is 2 en tegen de tijd dat de kleine geboren wordt bijna 3. Ik ben eind april/begin mei uitgerekend. Hoop zelf op 28/4 of 02/05/25 de eerste datum omdat mijn zoontje op 28/6 is geboren en de 2e omdat dat gewoon mooi klinkt 🙈