273 Reacties

vor 2 Monaten

Hi, ik ben Rachida. Eind mei, begin april verwachten we ons eerste kindje 🥰

vor einem Monat

Hii ik ben Ellen, 25 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Onze eerste is een meisje van 1,5 genaamd Zara. Uitgerekende datum is 3 mei 2025🤍

vor einem Monat

Hi, ik ben Lientje, 34 jaar 03.05.25 uitgerekend van ons tweede (of eigenlijk derde) kindje. Er loopt hier nog een meisje van 3 jaar rond.

vor einem Monat

Hoihoi, Ik ben Esmée, 31 jaar. Woon samen met mijn man(34jaar) en zoontje (3,5) we zijn 01-05-2025 uitgerekend van ons 2e kindje. 1e zwangerschap was een vanishing twin waarvan ons zoontje is geboren, 2e zwangerschap een vroege miskraam. En nu onze 3e zwangerschap die hopenlijk mooi mag verlopen.🥰

vor einem Monat

Hoi, ik ben Eline. Tweede kindje, uitgerekend op 04-05-25. Eerst kindje is nu bijna 2.

vor einem Monat

Hoi, Ik ben Amber, 30 jaar. Getrouwd en zwanger van ons 2de kindje. Ben op 02-05 uitgerekend. Hebben een dochter van 2,5.

vor einem Monat

Ik ben Anne. Zwanger van de 3e. Mijn zoontjes zijn bijna 3 en bijna 5 jaar. 7 mei is waarschijnlijk de uitgerekende datum ❤️ Ondanks dat het de 3e zwangerschap is, blijft het spannend 🍀

vor einem Monat

Hi! Ik ben Annick. Bijna 4 jaar samen met mijn partner. We hebben een zoontje van bijna 7 maanden en zwanger van de tweede! Uitegerekende datum is 5 mei

vor einem Monat

Hi! Mijn naam is Jitske en ik ben getrouwd sinds juni met Jack 💕 Wij hebben nog geen kinderen en ik ben 3 mei uitgerekend 😍 Zooo leuk allemaal voorjaarsbaby’s straks!🌻

vor einem Monat

Reactie op J_ve

Hi! Mijn naam is Jitske en ik ben getrouwd sinds juni met Jack 💕 Wij hebb ...
En ik ben 28 en mijn man is 31

vor einem Monat

Hi allemaal, wat mooi en bijzonder dat wij deze tijd gaan delen met elkaar 🩷 Nog een Esmée hier! Ik ben 27 jaar en verloofd met Michael. Wij zijn uitgerekend op 05-05-2025. In Januari bevallen van een prachtig sterrenkindje Olivia 🦋✨. Deze komende weken zullen heel spannend voor ons zijn!

vor einem Monat

Hey, ik ben Els, en reis op dit moment met mijn lief door China en Vietnam. Omdat wij eigenlijk deze zomer ouders zouden worden van onze liefdesbaby. Maar wij ons zoontje Aaron 🦋💙 verloren tijdens de zwangerschap, besloten we in deze periode een mooie reis te maken. En ik heb hier in Vietnam dus positief getest! 🥹 4 mei is de uitgerekende datum. Als alles goed mag verlopen, worden we eind april ouders. (Geplande keizersnede) Ik heb uit een eerder huwelijk een zoon van 16 jaar en een dochter van 14.

vor einem Monat

Reactie op Annickd

Hi! Ik ben Annick. Bijna 4 jaar samen met mijn partner. We hebben een zoont ...
Wat leukkk! Ik heb ook een zoontje van bijna 7 maanden en zwanger voor de tweede. Ik vind het wel een beetje spannend, hoe sta jij erin?🌸

vor einem Monat

Hoii, Ik ben Britt. Ik ben 25 jaar. Dit is mijn 2e zwangerschap. Ons Eerste zoontje verloren met 13 weken. Uitgerekend 2-5-25 (na eigen berekening)

vor einem Monat

Ik ben Lara, 23 jaar en wij zijn zwanger na onze 2e ronde voor ons eerste kindje 🫶🏻 Uitgerekend (zelf berekend) 8 mei 2025💙🩷

vor einem Monat

Hi Ted hier.. ik ben in verwachting van een 2e kindje. Mijn zoontje is 2 en tegen de tijd dat de kleine geboren wordt bijna 3. Ik ben eind april/begin mei uitgerekend. Hoop zelf op 28/4 of 02/05/25 de eerste datum omdat mijn zoontje op 28/6 is geboren en de 2e omdat dat gewoon mooi klinkt 🙈

vor einem Monat

Hoi allemaal ik ben Femke en rond 1 mei uitgerekend. Samen met mijn vriend hebben we een dochter van 4 Vorige jaar rond deze tijd hebben we een miskraam gehad toen ik 6 weken zwanger was, dus heeeel spannend allemaal!

vor einem Monat

Kim 05-05-2025 Getrouwd Dit word ons 3e kindje

vor einem Monat

Hoi hoi! Ik ben Loes en ik ben rond 9 mei uitgerekend. Dit is de derde zwangerschap. Helaas heb ik al 2 miskramen gehad. Fingers crossed dat 3 maal scheepsrecht is!

vor einem Monat

Hoi! Ik ben 33 en getrouwd. 04-05-2025 Dit is ook mijn derde zwangerschap, hiervoor twee miskramen gehad. We hopen zo dat het deze keer wel mag lukken. 🙏