273 Reacties

één maand geleden

Reactie op Fenna.91

Hoi! Ik ben 33 en getrouwd. 04-05-2025 Dit is ook mijn derde zwangerschap, ...
Ik duim heel hard met je mee! Hopelijk voor beide deze keer een fijne zwangerschap!

één maand geleden

Hii allemaal! Ik ben Nicole, 22 jaar. 3 jaar samen met mijn partner. De uitgerekende datum is rond 12-05-2025! Hiervoor een miskraam gehad.. we hopen dat deze zwangerschap wel goed gaat lopen!🤞🏼🤍.

één maand geleden

Ik ben Annelot. Ik ben denk ik 1-5-25 uitgerekend van ons tweede kindje. Wij hebben een sterrenkindje, Yuna❤️.

één maand geleden

Hi! Ik ben Lisa (28 jaar) en ben 7,5 jaar samen met mijn vriend Erik. Wij verwachten ons eerste kindje op op 1 mei 2025 (zelf uitgerekend). 🥰

één maand geleden

Hey! Ik ben Anouk en ik ben al mama van een zoon van 14 maanden. Vanmorgen positief getest en volgens eigen berekening op 4 mei uitgerekend 😊

één maand geleden

Reactie op EsméeX

Hi allemaal, wat mooi en bijzonder dat wij deze tijd gaan delen met elkaar ...
Echt super leuk dat we zo gelijk lopen! Mijn uitgerekende datum zou 06-05 zijn! Zou toch mooi zijn als ze op 5’5’25 geboren worden! 😜🤍

één maand geleden

Hoi! Samantha, 26 jaar, getrouwd en we verwachten ons eerste kindje waarschijnlijk op 1 mei❤️

één maand geleden

Hi allemaal! Ik ben 27 jaar. Zojuist positief getest, als de berekening klopt ben ik op 5 mei uitgerekend van ons eerstje kindje 💕

één maand geleden

Natasja Volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend rond 7 mei. Ja ik heb een vriend. Vanmorgen de positieve test in mijn handen van ons eerste kindje.

één maand geleden

Reactie op DPB15

Echt super leuk dat we zo gelijk lopen! Mijn uitgerekende datum zou 06-05 z ...
Ik had net een positieve test in handen en zou rond 7 mei uitgerekend zijn!

één maand geleden

Reactie op EsméeX

Hi allemaal, wat mooi en bijzonder dat wij deze tijd gaan delen met elkaar ...
Wat leuk en spannend zeg. Ik had zojuist ook een positieve test in handen en rond 7 mei uitgerekend!

één maand geleden

Reactie op Saar.xx

Wat leukkk! Ik heb ook een zoontje van bijna 7 maanden en zwanger voor de t ...
Ik vind het doodeng haha! Maar ook wel heel veel zin in het hele traject. Jij?

één maand geleden

Laura 08-05-2025 Eerste kindje samen met mijn man! 🥰

één maand geleden

Hi! Ik ben Nathalie, net een paar dagen positief getest maar nog 1-3 dagen voor mn NOD. We zijn 2 jaar bezig en mij man en ik zouden volgende maand met IUI beginnen dus ik ben zoooo verrast! Dit is voor ons de eerste, dus nu enorm spannend. Helaas al 4x misgegaan, maar heb zo'n goede hoop nu 🤞🏻

één maand geleden

- Hoi, ik ben Lobke - Mijn uitgerekende datum zou 10/05 zijn. - Ik ben getrouwd met mijn lieve man 🥰 - Wij hebben al 3 kindjes 😊 dus dit is ons 4e en waarschijnlijk ook ons laatste ❤️

één maand geleden

Reactie op DPB15

Echt super leuk dat we zo gelijk lopen! Mijn uitgerekende datum zou 06-05 z ...
Hiii gefeliciteerd! Jaaa wat toevalig en nu ook door naar deze groep 🙏. Toevallig is 5 mei de verjaardag van mijn verloofde. En 29 april die van mij 🙊. Ik voel aardig wat steekjes elke keer. Heb jij dat ook?

één maand geleden

Hi! Ik heb zojuist positief getest. Ben een bewust alleenstaande moeder. Heb al een zoontje die in december 3 wordt. En nu dus pril zwanger van de 2e. Uitgerekende datum is 8 mei.

één maand geleden

Hi allemaal, Ik ben Lilly, 36 jaar en samen met mijn vriend hopen we ons tweede kindje rond 10 mei 2025 uitgerekende datum te verwelkomen! 🥰 spannend na onze miskraam in Juni!!

één maand geleden

-lamyae - 3 mei - heb een man - heb 1 zoontje (dreumes)

één maand geleden

🔸 Eva 🔸 6 mei 🔸 Verloofd 🔸 BBZ / 2 miskramen. Nu kindje #1 als alles dit keer wél goed komt 🥹🙏🏼