316 Reacties
3 maanden geleden
Hii allemaal!
Ik ben Nicole, 22 jaar.
3 jaar samen met mijn partner.
De uitgerekende datum is rond 12-05-2025!
Hiervoor een miskraam gehad.. we hopen dat deze zwangerschap wel goed gaat lopen!🤞🏼🤍.
3 maanden geleden
Ik ben Annelot.
Ik ben denk ik 1-5-25 uitgerekend van ons tweede kindje. Wij hebben een sterrenkindje, Yuna❤️.
3 maanden geleden
Hi!
Ik ben Lisa (28 jaar) en ben 7,5 jaar samen met mijn vriend Erik. Wij verwachten ons eerste kindje op op 1 mei 2025 (zelf uitgerekend). 🥰
3 maanden geleden
Hoi! Samantha, 26 jaar, getrouwd en we verwachten ons eerste kindje waarschijnlijk op 1 mei❤️
3 maanden geleden
Natasja
Volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend rond 7 mei.
Ja ik heb een vriend.
Vanmorgen de positieve test in mijn handen van ons eerste kindje.
3 maanden geleden
Reactie op DPB15
Echt super leuk dat we zo gelijk lopen! Mijn uitgerekende datum zou 06-05 z ...
Ik had net een positieve test in handen en zou rond 7 mei uitgerekend zijn!
3 maanden geleden
Reactie op EsméeX
Hi allemaal, wat mooi en bijzonder dat wij deze tijd gaan delen met elkaar ...
Wat leuk en spannend zeg. Ik had zojuist ook een positieve test in handen en rond 7 mei uitgerekend!
3 maanden geleden
Hi! Ik ben Nathalie, net een paar dagen positief getest maar nog 1-3 dagen voor mn NOD. We zijn 2 jaar bezig en mij man en ik zouden volgende maand met IUI beginnen dus ik ben zoooo verrast! Dit is voor ons de eerste, dus nu enorm spannend. Helaas al 4x misgegaan, maar heb zo'n goede hoop nu 🤞🏻
3 maanden geleden
Reactie op DPB15
Echt super leuk dat we zo gelijk lopen! Mijn uitgerekende datum zou 06-05 z ...
Hiii gefeliciteerd! Jaaa wat toevalig en nu ook door naar deze groep 🙏. Toevallig is 5 mei de verjaardag van mijn verloofde. En 29 april die van mij 🙊. Ik voel aardig wat steekjes elke keer. Heb jij dat ook?
3 maanden geleden
Hi allemaal,
Ik ben Lilly, 36 jaar en samen met mijn vriend hopen we ons tweede kindje rond 10 mei 2025 uitgerekende datum te verwelkomen! 🥰 spannend na onze miskraam in Juni!!