273 Reacties

één maand geleden

Hi allemaal, Ik ben Lisanne, 30 jaar. Nu zwanger van ons eerste kindje🥰. Ik woon samen met m'n vriend, we zijn 8 jaar samen. Uitgerekende datum is rond 5 mei, zelf uitgerekend.

één maand geleden

Sylvia 02-05-2025 (zelf uitgerekend) Derde kindje ✨ (1 miskraam 🦋)

één maand geleden

Anne Zelf uitgerekend op 1 mei Ik ben 11 jaar samen met mijn partner en dit is mijn derde zwangerschap voor ons eerste kindje🌈

één maand geleden

Saskia Uitgerekend op 1 mei (zelf uitgerekend) Ik ben bijna 11 jaar samen met mijn man Jasper! We zijn al 3 jaar bezig voor ons eerste kindje waarvan 1 jaar via een fertiliteitskliniek. Dit is mijn 3e zwangerschap, helaas al 2 miskramen gehad.✨️

één maand geleden

Reactie op EsméeX

Hiii gefeliciteerd! Jaaa wat toevalig en nu ook door naar deze groep 🙏. ...
Ik heb dat ook! Maar dat is dan ook wel het enige symptoom wat ik heb. Verder voel ik me volgens mij helemaal goed 😃 misschien ietwat moe…

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

Hi Ruth 05-05-2025 Eerste kindje 🌼
Hey Ruth! Ik ben ook (voor alsnog) 5mei uitgerekend, ook van ons eerste kindje ☺️🙋🏽‍♀️

één maand geleden

Hi allemaal, Ik ben uitgerekend rond 6 mei. Tweede kindje (5× miskraam gehad 💫)

één maand geleden

Romy 05-05-25 uitgerekend (berekend volgens verloskundige) Ik woon samen met mijn vriend (28jaar) Dit word ons eerste kindje! 🤍 19september eerste echo.. zo spannend. Stuur gerust een vriendschapsverzoek zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden/ zorgen kunnen delen! 🩷🩷

één maand geleden

Hallo, Ik ben Rosalie Ben al 14 jaar samen met mijn man. We hebben al een zoontje van bijna 4. Dit is mijn 2e zwangerschap, voor nu 8 mei uitgerekend😇

één maand geleden

Reactie op kb92

Hi allemaal, Ik ben uitgerekend rond 6 mei. Tweede kindje (5× miskraam geh ...
Ah hier 4x.. hopelijk is dit onze keer! 🩷

één maand geleden

Ik ben Mandy, getrouwd met Tim. Uitgerekend op 2-5-25 en dit wordt ons eerste kindje 💙🩷

één maand geleden

Hoi, ik ben Merel. Vanmorgen na een jaar proberen een positieve test! Mijn man en ik hebben samen al twee zoons van 7 en 9 jaar oud. We wilde heel graag nog een derde kindje. Voor de vorige zwangerschappen twee keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu helaas nog maar 1 eileider over. Nu 2 spannende weken en dan een echo om te kijken of het op de goede plek ingenesteld is.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ah hier 4x.. hopelijk is dit onze keer! 🩷
Ik duim ook voor jullie. Hopelijk vliegen de spannende weken snel om. Elke dag is er weer eentje

één maand geleden

Joyce! 11-05-2025 6 jaar samen met partner Eerste kindje 🥰

één maand geleden

Ik ben Kirsten. Na meer dan 2 jaar proberen en bijna een jaar in een traject te zitten, zijn we voor het eerst zwanger van ons eerste kindje 😍 onze uitgerekende datum is 7 mei. Ik en mijn vriend vinden het allemaal zo spannend

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Ik ben Kirsten. Na meer dan 2 jaar proberen en bijna een jaar in een trajec ...
Ahh hier precies dit ook, wat een wonder he!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ahh hier precies dit ook, wat een wonder he!
Ja we kunnen het nog steeds niet geloven. Volgende week nieuwe bloedname en dan krijgen we ook een datum voor de eerste echo 😊

één maand geleden

Hi, Ik ben Melanie! Uitgerekend op 02-05-2025, Ben samenwonend met mijn partner Edwin. Wij hebben nog geen kinderen, Dit word onze eerste😊

één maand geleden

Reactie op Oreotje

Ik ben Kirsten. Na meer dan 2 jaar proberen en bijna een jaar in een trajec ...
Wij ook een aantal jaar, we zijn blij, maar zo gespannen!

één maand geleden

Hoihoi, Ik ben Amy en wij (v28 en v24) zijn in verwachting van ons 1e kindje. Ik ben uitgerekend op 11 mei 2025 ❤👶🏼