Tijd om elkaar te leren kennen! In dit topic kan je jezelf voorstellen, bijvoorbeeld:
- Je (voor)naam:
- Je uitgerekende datum:
- Heb je een partner? Wie?
- Hoeveel kinderen heb je?
En wat je natuurlijk verder zelf nog kwijt wil :)
Hi allemaal,
Ik ben Lisanne, 30 jaar. Nu zwanger van ons eerste kindje🥰. Ik woon samen met m'n vriend, we zijn 8 jaar samen. Uitgerekende datum is rond 5 mei, zelf uitgerekend.
Saskia
Uitgerekend op 1 mei (zelf uitgerekend)
Ik ben bijna 11 jaar samen met mijn man Jasper!
We zijn al 3 jaar bezig voor ons eerste kindje waarvan 1 jaar via een fertiliteitskliniek.
Dit is mijn 3e zwangerschap, helaas al 2 miskramen gehad.✨️
Romy
05-05-25 uitgerekend (berekend volgens verloskundige)
Ik woon samen met mijn vriend (28jaar)
Dit word ons eerste kindje! 🤍
19september eerste echo.. zo spannend.
Stuur gerust een vriendschapsverzoek zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden/ zorgen kunnen delen! 🩷🩷
Hoi, ik ben Merel. Vanmorgen na een jaar proberen een positieve test! Mijn man en ik hebben samen al twee zoons van 7 en 9 jaar oud. We wilde heel graag nog een derde kindje. Voor de vorige zwangerschappen twee keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu helaas nog maar 1 eileider over. Nu 2 spannende weken en dan een echo om te kijken of het op de goede plek ingenesteld is.
Ik ben Kirsten. Na meer dan 2 jaar proberen en bijna een jaar in een traject te zitten, zijn we voor het eerst zwanger van ons eerste kindje 😍 onze uitgerekende datum is 7 mei. Ik en mijn vriend vinden het allemaal zo spannend