273 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi hoi, ik ben Colette. Mijn man Bram en ik zijn nu in verwachting van ons eerste kindje! We zijn inmiddels 6 jaar samen. Mijn uitgerekende datum (volgens mijn menstruatie app) is 4 mei. Ik heb me wel aangemeld bij een verloskundige praktijk en vind het wel spannend dit hele traject, want ik weet ook niet zo goed wat ik ervan kan verwachten. Dus ik ben benieuwd!

茅茅n maand geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Denise en ben 6,5 jaar samen met mijn partner Wij verwachten ons eerste kindje op 03-05-2025 als alles goed mag gaan. 馃┑馃挆

茅茅n maand geleden

Mijn naam is Shenna. Uitgerekende datum zal 8/5/2025 worden en heb zeker een partner. Net ons eerste droomhuis gekocht, en dit wordt ons eerste kindje. 馃┓馃┑

茅茅n maand geleden

Heyhey, Ik ben Jessica, 26 jaar. 3 jaar samen met mijn vriend. En nu zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 09-05-2025. 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Jessica-09

Heyhey, Ik ben Jessica, 26 jaar. 3 jaar samen met mijn vriend. En nu zwang ...
Hey ik ook 3 jaar samen met mijn vriend, en 2 dagen eerder uitgerekend dan jij haha!

茅茅n maand geleden

Mijn naam is Anne, Ik ben 29 jaar en heb een partner. We zijn past verhuist naar een grotere woning en nu zijn we in verwachting van ons eerste kindje. De uitgerekende datum is 05-05-2025. 馃挋鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Jessica-09

Heyhey, Ik ben Jessica, 26 jaar. 3 jaar samen met mijn vriend. En nu zwang ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook 26 en uitgerekend op 9-5-25馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben Laura, 26 jaar en bijna 8 jaar samen met mijn vriend! Ik ben op 9-5-2025 uitgerekend van ons eerste kindje! Super spannende tijd dit!馃グ

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben Lonneke, ik ben op 10 mei uitgerekend en heb een hele lieve vriend. Ik heb een zoontje van bijna 2 uit een eerdere relatie. Ik heb in juli een miskraam gehad met 7 weken maar ga vol goede moed, hoop en positiviteit deze zwangerschap in.

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben Monica, 38 jaar en getrouwd met 3 zoons. Dit word dus onze 4e馃榿 Nog heel pril dus we hebben nog even geduld voor de volgende stappen 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Lau1997

Ik ben Laura, 26 jaar en bijna 8 jaar samen met mijn vriend! Ik ben op 9-5- ...
Hier ook uitgerekende datum 9 mei 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Annickd

Hi! Ik ben Annick. Bijna 4 jaar samen met mijn partner. We hebben een zoont ...
Wat toevallig, onze dochter is ook 7 maanden

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben Tessa, samen met mijn vriend en eind januari bevallen van onze dochter 馃┓ Volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 3 mei.

茅茅n maand geleden

Hoi, ik ben Nynke en in verwachting van ons eerste kindje. Het is nog heel pril en naar mijn eigenschatting is de uitgerekende datum op 1 mei. Op 13 september is onze eerste echo.

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben Saskia en ben zwanger van mijn tweede kindje. Mijn zoontje is nu 14 maanden. Ik ben uitgerekend op 7 mei.

茅茅n maand geleden

Hi ik ben Marit, 30 jaar en ben zwanger van mijn 3e kindje. Uitgerekende datum is vooralsnog 16-05. Het is mijn vriends eerste kindje, ik heb al een dochtertje en een zoontje馃槉馃槉

茅茅n maand geleden

Melanie 11-05-2025 29 jaar 2de kindje. 鉂わ笍馃ぐ馃徏

茅茅n maand geleden

Hoi allemaal! Ik ben Anne-Wil, 31 jaar. 8 jaar getrouwd met mijn man, maar al 15 jaar samen. 馃馃徏 Dit is mijn tweede zwangerschap voor ons eerste kindje, zo spannend. 馃檹馃徎 Uitgerekend op 02-05-2025 (zelf berekend)

茅茅n maand geleden

Hoi, Desir茅e hier. Ik ben 26 jaar en heb een geregistreerd partnerschap met Jannis. Samen hebben we een dochter Philou die nu 5 jaar is. Uitgerekende datum is 9 mei 2025

茅茅n maand geleden

Hi! Nicole hier, mijn uitgerekende datum is 6 mei. Het is het eerste kindje voor mijn man en mij. We vinden het heel spannend na een eerdere miskraam rond deze tijd.