273 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik ben Lilian, 34 jaar en woon samen met mijn vriend. Zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 1 mei. Het is mijn 2e zwangerschap na een miskraam vorig jaar.

één maand geleden

Hi! Ik ben Christa, over 2 weken wordt ik 32. Woon samen met mijn partner en zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 8 mei (voor nu). Ik heb in april een miskraam gehad met 6 weken. Vind het dus heel spannend! Eerste echo gepland op 23 september!

één maand geleden

Hoi! Ik ben Bo, 25 jaar. Op dit moment heel pril zwanger van ons tweede kindje! Ons eerste kindje is afgelopen zaterdag 1 geworden 😁

één maand geleden

Hoi! Ik ben Suzanne, 29 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ik ben naar schatting van de verloskundige op 4 mei uitgerekend. 25 september hebben wij de 1e echo🥰

één maand geleden

Hallo! Ik ben Chayenna en ik ben 28 jaar .8 jaar samen met mijn waarvan 1.5 jaar gelukkig getrouwd❤️ Wij zijn 5 w 4d zwanger van ons eerste kindje🥰 1 mei volgens de app uitgerekend en de eerste echo staat gepland op 23 september.

één maand geleden

Ik ben Ramona 34 jaar. Ik ben twee jaar getrouwd met Jan. We hebben al bijna 10 jaar een relatie. Dit wordt ons tweede kindje. Onze eerste dochter is stil geboren op tweede kerstdag 2023. Nu 4 weken zwanger en uitgerekend op 12 mei 2025. Eerste echo op 18 september.

één maand geleden

Reactie op Nina2025

01-05-2025 Ik ben Nina, 25 jaar, dit wordt ons eerste kindje
Leuk! Ik ben ook 25 😄

één maand geleden

Hoihoi!! Ik ben Yara, 25 jaar en uitgerekend op 3 mei van ons 2e kindje!! :)

één maand geleden

Hoi allemaal! Ik ben Maike en samen met mijn vriend verwacht ik ons eerste kindje, na bijna 2 jaar sinds start van onze kinderwens bij de eerste ICSI poging🍀❤️ uitgerekende datum geschat rond 12 mei.

één maand geleden

Reactie op irissteenhart

Hoi, ik ben Iris Wij krijgen een 2e kindje met uitreken data 2-5 zelf ui ...
Wat leuk! Wij hebben ook al een dochter van 4 jaar. Tegen die tijd is ze net 5. Hoe kijk jij naar het leeftijdsverschil? En was het een bewuste keuze? Ben benieuwd:)

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Wat leuk! Wij hebben ook al een dochter van 4 jaar. Tegen die tijd is ze ne ...
Als ik me even mag wennen haha mijn zoontje is bijna 4 en mijn dochter bijna 8, zij schelen ook 4 jaar. Ze hebben een haat liefde relatie en kunnen het ene moment heerlijk samen spelen en het andere moment vliegen ze elkaar om de haren 🤣 misschien ook jongetje en meisje…

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Als ik me even mag wennen haha mijn zoontje is bijna 4 en mijn dochter bijn ...
*mengen

één maand geleden

Hallo, op dit moment lijkt de uitrekendatum 15 mei te zijn. Precies als bij mijn dochter van anderhalf. Dus ze zullen vlak bij elkaar jarig zijn. Vorige maand biochemische zwangerschap gehad en eerder een miskraam. Dus 4x zwanger. Hopelijk nu een gezonde zwangerschap

één maand geleden

Hi, mijn naam is Melanie, samen met mijn partner en 1 zoontje van 3. Ik weet nog niet precies de datum want nog geen echo gehad, maar ik gok 6 mei uitgerekend te zijn. (Nu 5 weken) 🥰

één maand geleden

Hi, Mijn naam is Lindy. Aan alles merkte ik dat ik weer zwanger ben en gister (1 dag voor NOD) een duidelijk positieve test. We hebben al een zoontje van nu 14 maanden. Volgens mijn eigen berekening ben ik 14 mei uitgerekend 1 maand voordat mijn zoontje 2 wordt.

één maand geleden

Ingrid Begin mei 2025 Stephan Zwanger van eerste kindje 😊

één maand geleden

Sanne Volgens eigen berekening uitgerekend op 16-05. Getrouwd met Hidde. Samen hebben we een dochter van 1 genaamd Sev 💖

één maand geleden

⭐️Janien ⭐️Net 41 jaar ⭐️ruim 5 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd ⭐️Mama van gezonde kinderen ⭐️Meerdere miskramen tijdens zowel eerder huwelijk en actueel ⭐️Natuurlijk bevallen + 2x Keizersnede ⭐️Kinderwens ondanks leeftijd en laag AMH Hopen dat we alsnog IVF traject in mogen, in 2021 is dat alles gestopt. In 2023 en recent liep spontane zwangerschap uit in miskraam.

één maand geleden

7 jaar samen en bijna 1 jaar getrouwd. We hebben samen een zoontje van 2.5 jaar en ik vermoed rond 12 mei 2025 uitgerekend. Superleuke datum want rond die datum zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd! Verder ben ik werkzoekende vanuit een WW situatie ( sinds juli ) en dat maakt me wel zenuwachtig. Maar omdat ik richting de 38 ga en er ziekte in de familie is wilden we onze tweede kinderwens niet persee uitstrellen en lieten het op z'n natuurlijke beloop gaan. ☺️

één maand geleden

Amira 03-05-2025 Getrouwd met Hicham 1 dochtertje van 20 maanden