273 Reacties

één maand geleden

Hoi, Mijn naam is Bertine. We hebben een dochter van net 3 jaar en ik ben eindelijk zwanger van de tweede. Twee jaar in medisch traject gezeten en met ivf gelukt. Ik vind het super spannend en durf het amper te geloven. Zou het dan echt? Uitgerekend 9 mei.

één maand geleden

Hoi ik ben Asilah, 2 prachtige zoontjes van 9 en 2,5. Na 3 dagen overtijd te zijn toch maar even een test gedaan en toen schrok ik wel even hey zie ik een ietsiepietsie lijntje? Me vriend zei dat ik gek was dus ben toen naar de Etos gerend voor een digitale clear blue en ja hoor “ zwanger “ we moesten even van de schrik bijkomen want ja dit was niet gepland, maar na een goed gesprek zeer welkom. Uitgerekend op 10 mei voor nu maar ik heb 2 keizersnedes gehad dus ik denk dat dit kindje eind april gehaald gaat worden als alles goed verloopt uiteraard. Spannend ! Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik ben echt een flap uit 😂

één maand geleden

Ik ben Esther Zelf uitgerekende datum ongeveer 10 mei Ik woon met mijn tsjechische verloofde in Tsjechië, beiden al een kind uit een eerdere relatie. Inmiddels zijn we 6.5 jaar samen en zijn we 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden🩵🩷

één maand geleden

Hi, mijn naam is Fleur en ik ben 30 jaar. Ik ben bijna vier jaar samen met mijn lieve vriend en we verwachten ons eerste kindje begin mei. We kunnen het nog steeds niet geloven! Op naar de eerste controle op 18 september, het kan niet snel genoeg gaan😍

één maand geleden

Mijn naam is Madelinde, heb helaas nog geen uitgerekende datum omdat ik mijn menstruatie niet bijhield.. maar 30/9 echo dus dan weet ik meer! Mijn partner en ik hebben al een peuter rondkomen van 2.5j 🩵

één maand geleden

Hoi allemaal! Wat leuk om hier met gelijkgestemden te zijn. Ik ben Jolene, 33 jaar en woon samen met m’n vriend in Amsterdam. Gister de verloskundige gebeld en die wist mij te vertellen dat ik nu 4+3 ben, dus waarschijnlijk 13 mei uitgerekend. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik vind het heel spannend en mooi allemaal. Ik voel me wel echt een beginner en moet regelmatig afkortingen die hier voorbij komen googelen 😂.

één maand geleden

Hey! Ik ben Lianne, 38 jaar en 12 jaar samen met mijn man Pascal. Samen hebben we een geweldig zoontje van bijna 2. Dit is mijn 3e zwangerschap (1e was een missed abortion bij 10 weken) en waarschijnlijk uitgerekend op 3-5-2025. Vind het allemaal weer erg spannend, voor de 3x ook een HG-zwangerschap, wat het niet echt makkelijk maakt. 23-09 heb ik de eerste echo, tenzij ik eerder in het ziekenhuis beland 😅

één maand geleden

Hoi, ik ben Lindsey! Vanochtend 2 zwangerschapstesten gedaan en het was bij beide overduidelijk dat ik zwanger ben 😍 Wij zijn intens blij en gelukkig! Ik woon samen met mijn vriend en dit is onze 1e kindje! 🥰 Hele fijne zwangerschap iedereen en geniet er vooral van 💙🩷!

één maand geleden

Hoi! Ik ben Elianne en 29 jaar oud. Volgens mijn berekening ben ik vandaag 4 weken zwanger en weet het sinds afgelopen dinsdag. Al twee jaar de wens om onze dochter grote zus te laten worden, iets wat enorm op zich liet wachten. Nu is het eindelijk zo ver, het is echt onwerkelijk. ✨❤ Fijne zwangerschap allemaal!

één maand geleden

Hoi hoi, Mijn man en ik hebben er 2 jaar over gedaan (incl. MMM)voor ons eerste kindje en vandaag eindelijke een positieve test in handen 😊☺️🤭 We zijn beide 36 jaar. De uitgerekende datum is 16-05-2025

één maand geleden

Linda, uitgerekend op 11-05-2025 en dit wordt ons eerste kindje.

één maand geleden

- Je (voor)naam: Linda, 33 - Je uitgerekende datum: 15 mei op basis van laatste ongesteldheid - Heb je een partner? Wie? Jazeker, mijn man; Teunis - Hoeveel kinderen heb je? 1 sterrenkindje; Vlinder

één maand geleden

Hey, ik ben Chloë en 27 jaar oud. De uitgerekende datum is 19 mei op basis van mijn cyclus. Ik heb een liefdevolle man en we wouden proberen voor ons eerste kindje ❤️

één maand geleden

Emmy, 31, partner en dit wordt ons eerste kindje. Volgens eigen berekening is de uitgerekende datum 19-05-2025 😊

één maand geleden

28 jaar, uitgerekend 19 of 20 mei. We hebben al een dochter van net twee en zijn ondertussen al meer dan een jaar bezig voor de tweede. Afgelopen mei hebben we een missed abortion gehad met 9 weken, dus we durven nu nog niet echt blij te zijn.

één maand geleden

Nicole, ik ben getrouwd met Michael. Wij hebben al een dochtertje van 2 jaar en nu opnieuw zwanger, 17 mei uitgerekend🥰

één maand geleden

Hiii ik ben Daisy Uitgerekende datum zal rond 25 mei 2025 zijn. Mijn partner is Vincent en samen hebben we een peuterdochter Elody Fay van 2 jaar ❤️

één maand geleden

Hai ik ben Kim, 32 jaar hebben 2 dochters van 4 en 1 jaar en ik kom er vanmorgen bij de gyn achter dat ik heel pril in verwachting ben van de 3e na een missed abortion in juli met 9 weken. Mn menstruatie is daarna nooit meer op gsng gekomen en nu snap ik wel waarom niet. Ik ben echt even uit het lood geslagen hiervan en n best bang voor de komende weken maar we laten ons rollen en zien wel wasr het schip strand met dit mooie onverwachte kadootje. Ik denk dat we de baby half mei kunnen verwachten

één maand geleden

Hi! Ik ben Timber, en voor het eerst zwanger! Ik ben 24 en al een paar jaar samen met Fabian ❤️. Ik ben nu 6 wkn zwanger en symptomen vollop, vooral erg vermoeid en hoofdpijnen. Mijn uitgerekende datum is 5 mei, zou een mooi bevrijdingsdag-cadeautje zijn ⭐️

één maand geleden

Hoi! Mijn naam is Noah! Ik ben 26 jaar oud & ben verloofd met mijn partner, wij zijn 8 jaar samen 🥰 Ik heb op 10/09 twee zwangerschapstesten gedaan van 2 verschillende merken en beide positief! 🥹 (Digitale Clearblue test gaf aan zwanger +3 ) Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en hij/zij is meer dan welkom ❤️ Mn uitgerekende datum is +/- eind april/begin mei 🤰🏼