273 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi, Ik ben Laura, ben 38 en ben heel pril zwanger, nu net 4 weken. Afgelopen zaterdag al een test gedaan (lichte streep) en vanochtend weer (donkerdere streep). Mijn vriend en ik hebben al een zoontje van 10 maanden, we hadden het niet per se op de planning nu al maar het is erg welkom. Ik heb eerder 3 miskramen gehad dus houd nog wel een flinke slag om de arm, we zullen zien.

茅茅n maand geleden

Hii, ik ben Celine, 35 jaar samenwonend met Cees & ons dochtertje Evi die in november 2 wordt. En nu zwanger van ons 2e kindje. Uitgerekende datum is 25 mei.

茅茅n maand geleden

Marijke, 17 mei, partner; zeker, nog geen kindereren. Erg spannend allemaal!

茅茅n maand geleden

Hi! Ik ben Febe, 27 jaar. Heel pril zwanger van de tweede, ik heb een zoontje van 1,5 jaar. En heel gelukkig met mijn verloofde 鉂わ笍 Uitgerekende datum is volgens de app 22 mei, maar we gaan het zien :)

茅茅n maand geleden

Reactie op MarijkeBosch

Marijke, 17 mei, partner; zeker, nog geen kindereren. Erg spannend allemaa ...
Hoi, gefeliciteerd! Ben hier onbekend maar heb je POS getest? Ik ben nieuw en overtijd en moet testen? Wanneer was u laaste x ongesteld want vanaf die dag moet ik tellen begrijp ik. En dan kom ik op bijna zelfde dag uit. Maar ben onzekerheid door ziekte maar ben overtijd vandaar dat ik vraag?

茅茅n maand geleden

He meiden!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 鉂わ笍 Ik ben Samantha, getrouwd met Bart. Wij hebben 2 kids, Gyan (bijna 10) en Lo茂s (8), ik heb altijd de wens voor een 3e kindje gehad, maar vanwege een voorstadium baarmoederhalskanker is dit eerder niet mogelijk geweest.. eigenlijk had ik het al uit m'n hoofd gezet.. tot wij begin juni op dit onderwerp kwamen en besloten om er alsnog voor te gaan! 11 juni gestopt met de pil, gister een positieve test in handen! Nooit durven hopen dat het zo snel zou gaan, omdat ik pcos heb! 3 oktober hebben wij de eerste echo 馃崁 Liefs!

茅茅n maand geleden

Hoi hoi, Ik ben Patricia, ben 32 en ben nu bijna 6 weken zwanger van onze 2de, onze dochter is bijna een jaar.

茅茅n maand geleden

Jermaine Ik ben 27 april uitgerekend van mijn eerste kindje en alleenstaande mama. Ik zou nooit kinderen kunnen krijgen waardoor het erg als verrassing komt maar wel erg welkom. Ik vind het allemaal heel spannend om het alleen te doen馃┓ volgende week 3 de echo van de 8 weken

茅茅n maand geleden

Hi, mijn naam is Rose. Ik ben 29 jaar en verloofd. De uitgerekende datum is 19 mei en ik heb al een dochter van 5 jaar馃槉

茅茅n maand geleden

Hoi hoi, Ik ben Kimberley, 37 jaar ik ben samen met mijn vriend. En ik heb nog drie kinderen uit andere relaties. Een zoon van 17 jaar, dochters van 8 en 7 jaar. Ik heb een heftig jaar achter de rug. In november hoorde ik dat ik borstkanker had. Drie keer geopereerd in de tussentijd. En nu onverwachts, maar zeker wel welkom, in verwachting. Ik ben Uitgerekend op 10 mei 馃.

茅茅n maand geleden

Hi! Ik ben Agnes, voor nu schat ik de uitgerekende datum op 24 mei. Getrouwd en we zijn al ouders van 2 kinderen, die zullen tegen de tijd van de geboorte 3.5 en bijna 2 zijn. Heel blij!

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik (Demi) en mijn partner Desley zijn 26 jaar, bijna 27. De uitgerekende datum is op 21 mei en ik ben nu zwanger van ons eerste kindje. Afgelopen juli voor het eerst zwanger geweest maar dat is helaas ge毛indigd in een miskraam tussen de 5 en 7 weken. We hopen heel erg dat deze zwangerschap alles goed zal gaan馃┓馃┑

茅茅n maand geleden

Hi! Daphne hier. Ik ben 23 jaar, en woon samen met mijn partner en dochter van bijna 1. Uitgerekende datum staat op 28/05. Ben er vroeg achtergekomen vandaag. 馃┓馃挋

茅茅n maand geleden

Reactie op Patricia de raaf

Hoi hoi, Ik ben Patricia, ben 32 en ben nu bijna 6 weken zwanger van onze ...
WAT TOEVALLIG! Komen we elkaar hier weer tegen馃槏馃槏馃槏馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Jermaine Ik ben 27 april uitgerekend van mijn eerste kindje en alleenstaand ...
Ik ben ook alleenstaand en zwanger van mijn eerste kindje. Als je een keer ervaringen uit wil wisselen oid, stuur me dan vooral een berichtje!

茅茅n maand geleden

Reactie op Daphnee3

WAT TOEVALLIG! Komen we elkaar hier weer tegen馃槏馃槏馃槏馃槏
Ja echt heel leuk! Alle 2de kindjes straks bijna van de zelfde leeftijd. 馃槏馃槏馃槏馃槏

茅茅n maand geleden

Hi! Ik ben Chayenne! 23 jaar. Onze uitgerekende datum is 25-05-2025. 馃挅 Wij zijn pas geleden getrouwd.馃拲 Mijn man heet Sander en sinds onze trouwdag besloten om er voor te gaan. In de derde ronde is het gelukt. Voor ons dus het eerste kindje. We kijken er zo naar uit 馃グ

茅茅n maand geleden

Hi! Jeanine hier. Ik ben 23 jaar en ben getrouwd. Samen hebben we een dochter van 7 maanden. Eergisteren zijn wij erachter gekomen馃槉

茅茅n maand geleden

Hallo, Mijn naam is Amanda (33 jaar) ik heb een relatie met Thom (33 jaar). Wij zijn in verwachting van ons 1e kindje. Uitgerekend op 8-5-2025.

茅茅n maand geleden

Mijn naam laat ik liever priv茅, ik heb een vriend, beide 27 jaar. Dit wordt ons eerste kindje. Mega spannend, vandaag op 7dpo positief getest dus nog heel pril. De komende week (en weken) gaat erg spannend worden 馃崁 uitgerekende datum is voor nu 30 mei 2025. Kan dus ook een juni baby worden.