273 Reacties

één maand geleden

Mijn naam is Maartje en ik ben 28 jaar. Ik ben ongeveer 7,5 jaar samen met mijn partner. Dit wordt ons eerste kindje! 💙🩷. Na 14 rondes heb ik mijn allereerste positieve test mogen zien vandaag. Ik ben nu 4+1. Mijn voorlopige uitgerekende datum is 22 mei 2025. 10 oktober heb ik mijn eerste echo. Wij hebben nog twee franse bulldogs, 2 Europese korthaar katten en daar in december nog 2 ragdoll kittens bij. 🥰

één maand geleden

Mijn naam houd ik ook liever prive, in verband met mogelijk herkend te worden. Uitgerekende datum 23 mei 2025. 3e kindje, vooral heel spannend of de symptomen te doen zijn met de kids, maar dat zal wel moeten. Heel bijzonder om straks 3 mei kindjes te hebben, het wordt een grote feestmaand als het allemaal goed mag gaan.

één maand geleden

Hi, ik ben Tessa & ik ben 27 jaar. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, uitgerekende datum staat nu nog op 22 mei 2025. Ik ben al 9,5 jaar samen met mijn partner, we hebben heel veel zin in dit mooie avontuur!

één maand geleden

Hi, ik ben 34 jaar, 7 jaar getrouwd en 10 jaar samen met mijn man. We hebben al een prachtige dochter van 3j9m en krijgen (hopelijk) in mei nog een kindje. Vbd staat nu op 20 mei. Ik vind het nu vooral heel spannend of het allemaal wel goed gaat. Ik heb nu weinig klachten, ben alleen erg moe en ik heb vorige week wel veel last van geuren gehad. Ga maar eens zoeken naar een vk!

één maand geleden

Julia 29-04 Younes 1 dochter - Noëlle 💙🩷

één maand geleden

Hi! Mijn naam is Janine, ben 31 jaar, 3 jaar getrouwd met Jesse maar al 13 jaar samen. We hebben nog geen kinderen, 3 jaar terug kwamen wij erachter dat dit niet zo simpel zou gaan. Na meerdere IUI en nu ICSI pogingen waren wij in juni voor het eerst zwanger maar kregen helaas bij 6+5 week een miskraam. Wij zijn nu wederom zwanger, 5+3 en mijn uitgerekend datum is 14 mei 2025. Ik merk dat het angst gehalte vrij hoog is maar we proberen alles dag voor dag te bekijken en uit te gaan van het beste <3

één maand geleden

Ik ben Max 37 woon in Amsterdam

één maand geleden

Hi Ik ben Romée (29 jaar) en ben gelukkig getrouwd en al een heerlijk mannetje van bijna 2 jaar en nu dachten wij laten we eens nonchalant proberen en is het gelijk raak! Heel onwerkelijk nog maar zo gewenst. Ik ben voor nu nog 18 mei uitgerekend. 3 oktober de eerste echo en we hopen natuurlijk dat alles goed blijft zitten en gezond gaat groeien😊

één maand geleden

Ik ben Megan, ik ben 22 jaar en ik heb een partner genaamd Anton . Ik heb al een zoontje die toevallig nu 4 maanden is en ook in mei is geboren. Dit was daarom ook een grote verrassing, maar wel welkom!

één maand geleden

Ik ben saskia 36 jaar Uitgerekende voor 9 mei 2025 Ik ben 17 jaar bij mijn partner We hebben 2 dochtertjes 3 en 8 jaar en 1 sterrenkindje

één maand geleden

Hoi hoi Ben Dominique getrouwd en zoals het er na vandaag uitziet zwanger van mijn vierde kindje. 38 jaar. Na icsi 3e terugplaatsing een positieve test🥰 uitgerekende datum volgens Freja is nu 23 mei. Morgen bellen om de echo in te plannen

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Mijn naam is Madelinde, heb helaas nog geen uitgerekende datum omdat ik mij ...
Ik heb ook 30/09 echo. Zo spannend🥹

één maand geleden

🍀 Char 🍀 21 jaar 🍀 Woon samen met mijn vriend 🍀 rond 15-05-2025 uitgerekend 🍀 1e kindje Voor mij is dit echt een droom die uit komt. Ik heb altijd jong moeder willen worden. Ik heb 13/09 al een echo gehad om een bbz uit te sluiten. Vruchtzakje was duidelijk zichtbaar op de juiste plek alleen wel een week minder ver dan ik dacht. Ik hoop 30/09 op goed nieuws!🩵🩷

één maand geleden

Hi dames, ik ben 26 jaar, 4,5 jaar samen met mijn partner en wij hebben een zoontje van net een jaar. Uitgerekend op 26 mei, mijn verjaardag🥹

één maand geleden

Hallo mijn naam is Kimberley. 28 jaar oud. Ik ben 28 mei uitgerekend. Ben al 9,5 jaar samen met mijn partner. Einde deze maand wordt onze zoon 1 jaar.

één maand geleden

Hi ik ben Quinty , ik ben 31 Mei uitgerekend ( net op het randje) zwanger met IVF . Ik heb een partner nu 5 jaar en 3 jaar bezig met de behandelingen. Ik heb 1 stiefzoon van 10💙. Na 3 miskramen hopen dat t nu goed gaat

één maand geleden

Hoi allemaal! Ik ben Naomi en op 25 mei uitgerekend ongeveer. Ik ben nu 3 jaar samen met mijn vriend en we hebben al een dochtertje van 7 maanden. Deze zwangerschap is een onverwachts, maar welkom cadeautje 💕

één maand geleden

Hoi! Ik ben Dora (25j), getrouwd met mijn lieve man. Bijna een jaar gestopt met de pil, nu zo’n 3 maanden mijn cyclus weer op orde en vandaag de eerste positieve early test gehad. Verwachte datum 31 mei, we hopen erop!

één maand geleden

Hoi Mijn naam is Ramona, 44 jaar. Al bijna 20 jaar samen met mijn vriend en een zoon van 13. Uitgerekend op 22 mei. Gezien mijn leeftijd en al 2 eerdere miskramen is deze zwangerschap extra spannend. Was niet gepland maar meer dan welkom. We wonen in Etten-Leur met onze hond en kat.

één maand geleden

Hi lieve allemaal, Ik ben Denise, 29jaar 🙋🏼‍♀️ Mijn uitgerekende datum (voor nu) zou 25-05-2025 zijn. Ik heb een hele lieve vriend en dit gaat (hopelijk) ons eerste kindje worden🥹 Ik vind het allemaal wel erg spannend 🤞🏻🍀