9 Reacties

één maand geleden

Een heerlijk zwangerschapskwaaltje in het eerste trimester😅 aan toe geven en lekker slapen als dat lukt. Wordt echt beter na het eerste trimester!

één maand geleden

Hier ook, vandaag 6+6 en voel me zo moe en loom..

één maand geleden

Het is echt vreselijk !😅 wil heel de dag onder een deken op de bank liggen hahaha Ik geef er ook zoveel mogelijk aan toe. Maar toch vervelend als je wat dingen moet doen en dan zo vermoeid bent. Duimen dat het na het eerste trimester minder word

één maand geleden

Ik ben ook zoooo moe. Snachts vaak wakker en vroeg wakker, overdag lukken dutjes niet. Ik ben kaaaapoooot

één maand geleden

Heel herkenbaar 😅 Zit de hele dag al te knikkebollen op kantoor.. Sinds vandaag ook de hele dag kotsmisselijk, maar heb 3 deadlines de komende maand dus geen tijd om eraan toe te geven helaas. 😢

één maand geleden

5+6 en heel erg moe! Is blijkbaar volgens verloskundige heel normaal. Wel heel hinderlijk want moet afspraken afzeggen.

één maand geleden

Echt heel vervelend kwaaltje is het

één maand geleden

Heel herkenbaar. Bij al mijn zwangerschappen gehad. Nu 6+5 en ook weer moe. Er aan toegeven is lastig want we hebben al 4 kinderen hier rondlopen. Ik lig wel veel op de bank en om 20:30/21:00 ga ik naar bed. Buiten werken krijg ik verder weinig gedaan. Ben al blij als ik een was gedraaid heb of de vaatwasser uit kan ruimen.

25 dagen geleden

Hier ook, vandaag 5+4 en ontzettend moe. Niet vooruit te branden.. zie echt op tegen de komende werkweek 🥱