4 Reacties

één maand geleden

Hier nu 11weken zwanger van de 3e en ook de nodige dosis misselijkheid (krijg hier zelfs medicatie voor). In mijn geval is die extreem zware vermoeidheid ondertussen wel verbeterd ;). Zo rond 7-8weken zat ik op een hoogtepunt qua vermoeidheid. Nog steeds wel moe, maar dat kan ook bijna niet anders met nog 2 kindjes (3j en 1j), maar ik kan wel terug min of meer normaal functioneren.

één maand geleden

Reactie op BYasmine

Hier nu 11weken zwanger van de 3e en ook de nodige dosis misselijkheid (kri ...
Bij mijn vorige twee zwangerschappen ook HG gehad, toen ook medicatie en 2x 4 dagen infuus. Daar knapte ik wel van op, de medicatie deed echter niets, dus daar ben ik om die reden nu ook nog niet aan begonnen. Mijn kindjes zijn ook drie en één haha. Voor nu houd ik me maar vast aan jouw ervaring en hoop ik dat de vermoeidheid snel iets beter wordt, want ik kan echt wel janken van vermoeidheid 😩

één maand geleden

Hier ook 30 mei uitgerekend maar ook super moe

één maand geleden

Ja ben doodop en ben 12 weken dacht het wordt minder, spugen ook meer dan minder, zo moe 😪 slaap ook echt bagger slecht 🙅🏼‍♀️ hopelijk 🤞🏻 tweede trimester minder… en kan ook ijzertekort zijn of andere dingen die zou ik wel laten uitsluiten. Maar het is heel normaal om zo moe te zijn. Ons lichaam maakt een nieuw mensje, of draagt.