9 Reacties

3 dagen geleden

Ik ben half mei uitgerekend van ons 3e kindje. Enorm moe, verder weinig klachten, maar vindt t wel intens. Ik slaap s middags mee met de jongste haha

3 dagen geleden

Pfff hier hetzelfde. Wat een intense vermoeidheid… op het midden van de dag voelt het gewoon alsof ik om val 😅

3 dagen geleden

Ik heb hoop dat het na 12 weken beter wordt 🫠🙈

3 dagen geleden

Hier hetzelfde, zwanger van de 3e, nu week 9+. Buikpijn, misselijkheid. En de afgelopen 2 weken extreem moe. Heb ook samen met mijn jongste smiddags geslapen en ging zelfs s avonds samen met mijn 2 kinderen naar bed, zo moe. De afgelopen 2 dagen is de vermoeidheid een beetje minder, en beginnen de hartkloppingen. Allemaal dingen, die ik me van de vorige 2 zwangerschappen niet kan herinneren. En die enorm dikke buik die ik nu al heb. Volgens de verloskundige kent mijn lichaam kent het fenomeen zwangerschap, en bereidt zich er nu sneller op voor, door plek te maken in mijn buik voor de baby.... Hebben jullie dat ook?

2 dagen geleden

Reactie op Monique K

Hier hetzelfde, zwanger van de 3e, nu week 9+. Buikpijn, misselijkheid. En ...
Haha vreselijk hè. Ik slaap vaak ook in de middag met m’n kindjes mee en lig of ‘s avonds al vroeg in bed of ik val op de bank in slaap. Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis, maar trek de avonddiensten momenteel gewoon echt niet, dus werk voorlopig even alleen overdag. Mijn buik begint ook al te groeien, nu al…

2 dagen geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Pfff hier hetzelfde. Wat een intense vermoeidheid… op het midden van de dag ...
Precies dat inderdaad, vre-se-lijk, ik word er geen leukere moeder van. Heb gewoon geen puf om met ze op de grond te spelen…

2 dagen geleden

Ik ben ook enorm moe en daarom super prikkelbaar. Ik ben echt even geen leuke moeder (ik heb maar 1 kindje). Lig elke avond half 9/9 uur op bed, maar dat lijkt niet voldoende. Vanochtend tot half 11 uitgeslapen, dat heeft wel iets geholpen. Ik tel af naar de 12 weken en hoop heel erg dat het dan beter wordt.

2 dagen geleden

Pff herkenbaar. Al ben ik zwanger van de 2e. Mijn zoontje is momenteel ziek door de BMR vaccinatie en slaapt overdag en 's nachts zo slecht. Ik hierdoor ook. Mijn moet doet zoveel mogelijk, maar slaaptekort zorgt echt voor mega vermoeidheid en inderdaad misselijk. Vind het nu ook heel lastig om een werkdag vol te maken. Begin vanaf 13 uur al in te kakken. Vorige zwangerschap werd het bij mij rond week 15 minder. Hopelijk nu iets eerder. Hou vol meiden🍀🍀

2 dagen geleden

Hier ook de derde onderweg bijna 11 weken. en ook intens moe en misselijk. En indd de misselijkheid word erger maarmate de vermoeidheid toeneemt. Ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken waar kan. De oudste zit op school en de jongste is 1 en die slaapt nog overdag wanneer de oudste op school zit dus dan pak ik dst stukje meteen mee. Het zal heus beter worden maar je bent een mensje aan het maken en dat kost energie helemaal als je er sl 2 hebt lopen❤️❤️