14 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik had gisteren 3 crackers met kaas op in de ochtend. Daarna nog 2 broodjes. Allemaal voor 12 uur en had nog honger. Terwijl ik eerst nooit deed ontbijten en pas rond 1 uur iets deed eten 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op dannyck31

Ik had gisteren 3 crackers met kaas op in de ochtend. Daarna nog 2 broodjes ...
Ik was ook nooit een ontbijt liefhebber, nu word ik wakker alsof ik dagen niks heb gegeten 馃槀 nou blij te horen dat ik niet de enige ben. Wat is het vermoeiend om de hele dag aan eten te denken 馃珷

茅茅n maand geleden

Reactie op Yarenn58

Ik was ook nooit een ontbijt liefhebber, nu word ik wakker alsof ik dagen n ...
Jaa ik heb net een bak yoghurt met mandarijntjes gegeten. Me maag rommelt nogsteeds lijk net een olifant zoveel eet ik 馃槄馃槀

茅茅n maand geleden

Heel herkenbaar. Het valt nog mee hoeveel ik extra eet. Maar ik heb zo鈥檔 extreem hongergevoel dat als ik dan niks eet dat ik eigenlijk misselijk word. Hebben meer mensen dit? 鈥榮 nachts word ik er wakker van en eet ik tegenwoordig maar wat hahah

茅茅n maand geleden

Hier ook steeds snel weer een honger gevoel !!

茅茅n maand geleden

Ow god ja! Alsof ik voor 3 man aan het eten ben. Een vol bord eten op en een uur later weer een boterham naar binnen. Gisteravond uit ellende maar gaan slapen in de hoop te kunnen slapen om zo niet alleen maar aan eten te hoeven denken. Hier nu ook al 1,5 kilo zwaarder.

茅茅n maand geleden

Dit had ik bij mijn eerste. Ik ben hierdoor ook 30kilo aangekomen geweest. Mijn tip is droge crackertjes die helpen heel goed en zijn laag in kcal

茅茅n maand geleden

Ik volg even mee, deze honger is gewoon brutaal en abnormaal 馃槀 echt zo'n erge honger, nog nooit ervaren!! Maar, niet vullen maar voeden, zeggen we dan maar馃

茅茅n maand geleden

Hier ook heel snel weer honger. Maar als ik dan niks eet word ik zo snel misselijk. Door te eten gaat dit weer weg. Nu maar droge crackertjes om de honger te stillen anders ben ik zo een dikkertje 馃槄

茅茅n maand geleden

Ergens heel jaloers op jullie. Door extreme misselijkheid juist al 2,5 kilo afgevallen. Ongelofelijk hoe dat zo kan verschillen 馃槤

茅茅n maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ergens heel jaloers op jullie. Door extreme misselijkheid juist al 2,5 kilo ...
Ja lastig h茅 die verschillen. Als ik niet eet wordt ik echt mega misselijk. Maar weg op het moment van eten.

茅茅n maand geleden

Met hoeveel weken die trek eigenlijk? Ik ben 5 weken heb het nog niet. Wil het ook niet niet daarvan馃榾maar ben benieuwd wanneer dat begint eigenlijk馃槃

茅茅n maand geleden

Ik begon al te twijfelen aan mezelf..het lijkt wel alsof ik elk uur(beetje overdrijven) honger heb. Ik ben nu 6+1. En gisteren heel bang om te eten omdat ik zo misselijk was. Ik heb een fobie voor overgeven馃槄, maar niks eten maakte het natuurlijk erger. Vandaag niet misselijk, maar om de haverklap mijn buik die zo aan het borrelen is..

茅茅n maand geleden

Reactie op Arzu23

Met hoeveel weken die trek eigenlijk? Ik ben 5 weken heb het nog niet. Wil ...
Ik heb het echt sinds gisteren of ere gister. Ik ben nu 6+1. Daarvoor geen last van klachten behalve moe.