16 Reacties

één maand geleden

Nee dat klinkt niet oké, ik zou de verloskundige bellen voor advies, geen bloedverlies?

één maand geleden

Ik heb ook mega krampen gehad dat ik dubbel stond van de pijn. 3de kindje en bij de andere zwangerschappen nooit gehad behalve gewoon wat menstruatiepijntjes. Nu bijna 7 weken en het is een stuk beter. Maar die eerste weken waren drama. Bij twijfel altijd je vk even bellen.

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Nee dat klinkt niet oké, ik zou de verloskundige bellen voor advies, geen b ...
Geen bloedverlies inderdaad en het is nu ook weer over, maar vannacht was het echt even heftig🫣

één maand geleden

Heb je ook bloedverlies? Of koorts? Hou dit goed in de gaten en als je het niet vertrouwt de verloskundige bellen.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Heb je ook bloedverlies? Of koorts? Hou dit goed in de gaten en als je he ...
Nee beide niet gelukkig!

één maand geleden

Ik heb afgelopen dinsdag onwijs veel buikpijn gehad. Het zat halverwege mijn buik zo rond mijn navel. De verloskundige gaf aan dat dit waarschijnlijk mijn darmen waren die ruimte moesten gaan maken voor de groeiende baarmoeder. Zolang er geen bloedverlies was of de pijn puur links of rechts zat was er geen reden voor zorgen

één maand geleden

Reactie op AvontuurlijkeVuurvogel291448

Ik heb afgelopen dinsdag onwijs veel buikpijn gehad. Het zat halverwege mij ...
Heel erg bedankt! Wilde niet gelijk de VK bellen want verder voel ik me gewoon zwanger met alle kwaaltjes die daarbij komen haha. Maar idd geen bloedverlies en geen pijn aan 1 kant. Fijn om te lezen 🤍

één maand geleden

Ik heb vannacht ook krampen gehad en kon er moeilijk van slapen, ik heb gisteren best veel gegeten en frietjes gehad dus ik denk dat het mijn darmen zijn geweest. Vanmorgen was ik winderig en nadat ik na het toilet ben geweest zijn de krampen ook weer weg 😅 vandaag maar weer een gezonde maaltijd. ☺️ Fijn dat je je alweer wat beter voelt!

één maand geleden

Is het geen blindedarm ontsteking? Omdat je aangeeft dat het rond je navel zat. Pijn bij een blindedarmontsteking begint daar. Heb je drukpijn als je rechtsonder je buik drukt?

één maand geleden

Reactie op GedrevenKaketoe184812

Is het geen blindedarm ontsteking? Omdat je aangeeft dat het rond je navel ...
Het was echt door m’n hele buik heen, een soort gevoel wanneer je een flinke buikgriep hebt en dan echt heel heftig! Doet geen pijn als ik rechtsonder druk gelukkig. Verder is het nu ook weg en is het gewoon weer de “menstruatie pijn” die ik dagelijks ervaar sinds ik zwanger ben ❤️

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Het was echt door m’n hele buik heen, een soort gevoel wanneer je een flink ...
Oké gelukkig! 😃

één maand geleden

Ik had dit ook. Bij mij waren het mijn darmen en ik kreeg hiervoor zakjes om beter naar de wc te kunnen. Ik ging helemaal kapot van de pijn, misselijk ervan, overgeven. Zo pijn dat je niks meer kon. Ook de verloskundige gebeld en doorverwezen naar de gynaecoloog voor een inwendige echo.. 2 keer terug gekomen en alles lijkt goed. Dus het kan er zeker bij horen, de darmen kunnen heel gek gaan doen op het begin (teminste bij mij was het echt op het begin).. als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen.

één maand geleden

Ik werd vannacht ook ineens uit mijn slaap gehaald door echt hele erge buikpijn. Kon bijna wel huilen zo'n pijn. Ben gelijk op de wc gaan zitten en flink geplast en een beetje ontlasting gehad. Pijn bleef aanhouden dus de behoefte om een beetje te lopen en paracetamol genomen. Toen nog een keer ontlasting gehad op de wc en toen trok het gelukkig al een stukje meer weg. Uiteindelijk in bed er nog even kort last van gehad maar ik denk dat alles in totaal 30 a 40 min heeft geduurd tot het weer over was. Heb de afgelopen dagen ook wel wat ongezonder/vetter gegeten dus ik denk dat het daaraan heeft gelegen. Vanochtend vroeg nog even wakker geweest en toen rommelde het weer wat maar gelukkig lang niet zo heftig. Nu nergens last meer van. Hoop echt dat dit niet vaker gaat gebeuren want ik ging echt door de grond😅

één maand geleden

Ik heb dit ook een paar dagen gehad voor ik ontdekte dat ik zwanger was. Er werd gedacht aan nierstenen ofzo, maar het bleek de zwangerschap te zijn. Uiteindelijk is het vanzelf over gegaan na een paar dagen en heb nog steeds geen idee wat het precies geweest is. Mogelijks de darmen die zich moeten verplaatsen of je baarmoeder die wat uitrekt ofzo.. Wat mij enorm hielp was even op de grond gaan zitten in de douche met een warme straal op mijn buik.