7 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik train gewoon door zoals normaal. Pas gewicht aan wanneer nodig. Kunnen ze geen schema voor je maken in de gym?

茅茅n maand geleden

Ken je het sterkHER programma? Is online. schijnt erg prettig te zijn. Ik heb het nog niet gedaan omdat ik nog geen puf terug heb馃槄

茅茅n maand geleden

Hi, ik fitness elke ochtend om 5.00 uur. Mocht je hulp nodig hebben, let me know... heb let gegeven in de sportschool 馃槝 Je kan alle oefeningen doen behalve de rechte buikspieren

茅茅n maand geleden

Inprincipe kan je alles blijven doen zoals je dit gewend bent behalve de rechte buikspieren. Ook las ik ergens online om niet "persend" krachttraining te doen. Maar uitblazen wnnr je kracht zet. Mijn verloskundige zei dat het niet handig was om nieuwe dingen te proberen omdat je niet weet hoe je lichaam er op gaat reageren

茅茅n maand geleden

Reactie op Ronielle

Hi, ik fitness elke ochtend om 5.00 uur. Mocht je hulp nodig hebben, let me ...
Tip: doen geen hartslqg verhogende dingen, zoals hartlopen en hiit training

茅茅n maand geleden

Reactie op Ronielle

Tip: doen geen hartslqg verhogende dingen, zoals hartlopen en hiit training ...
Ook niet als ik dat van tevoren ook al deed? Ik ben pas 6 weken zwanger en heb eigenlijk nergens last van. Voorheen deed ik vooral krachttraining en HIT lesjes, maar ik lees verschillende dingen over HIt dus ik heb het niet meer gedaan voor de zekerheid..

茅茅n maand geleden

Ik loop volgende week gewoon de dam tot dam loop hoor! Hardlopen kan prima als je dit daarvoor al deed. Laat je niet gek makend