13 Reacties

24 dagen geleden

Jaa ik heb in mijn zwangerschap van mn zoontje, een erg lage bloeddruk gehad waardoor ik regelmatig flauwvielb

24 dagen geleden

Reactie op Kaybxx

Jaa ik heb in mijn zwangerschap van mn zoontje, een erg lage bloeddruk geha ...
Ahh wat vervelend zeg! Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe m'n bloeddruk is maar daarom wil ik morgen langs de huisarts. Lijkt me echt niet fijn als je dit vaker hebt dat je flauwvalt

24 dagen geleden

Een vriendin van me viel bij haar beide zwangerschappen regelmatig flauw.

24 dagen geleden

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap vaker flauw gevallen en ook een hypo gehad zonder suiker te hebben ook geen zwangerschapssuiker. Wel een hele lage bloeddruk en ik denk dat het daar aan heeft gelegen. Wel heel naar en eng maar uiteindelijk is alles bij mij goed gekomen en is mijn dochter Nora-lynn gezond op de wereld gekomen. Maar heb toen veel rust genomen toen dat alles gebeurde en dat heeft wel geholpen. Nu weer zwanger 9 weekjes en ben heel benieuwd hoe het deze zwangerschap gaat verlopen. Hopelijk gaat het bij jou niet vaker gebeuren en anders rust nemen is het toverwoord! Succes aankomende tijd! 🤰

24 dagen geleden

Reactie op Pgiliam

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap vaker flauw gevallen en ook een hypo ge ...
Ook een hypo, jeetje dat is ook niet fijn. Ik wil m'n bloeddruk ook nog na laten kijken had wel gebeld naar m'n verloskundige maar hoefde niet langs te komen . Gelukkig day het verder bij jou allemaal goed ia gekomen en hoop dat je het in deze zwangerschap niet krijgt!! Ik vond het ook doodeng ben nog nooit flauwgevallen dus was wel even schrikken

24 dagen geleden

Dit heb ik in mijn eerste zwangerschap vaak gehad! Lage bloeddruk en later bleek ook nog een flink ijzertekort (opgelost met ijzerinfuus). Een paar tips: heb altijd iets zouts bij je, zorg ervoor dat je telefoon altijd opgeladen is (mocht iemand je moeten komen ophalen) en zorg dat je alvast laag bij de grond bent zodra je het gevoel hebt dat je moet flauwvallen (zodat je niet op je buik valt of een harde klapper maakt). Liefs!

24 dagen geleden

Reactie op 0907

Dit heb ik in mijn eerste zwangerschap vaak gehad! Lage bloeddruk en later ...
Dat wil ik dus ook na laten kijken me ijzer, had al voor mn zwangerschap lage ijzer en soms dat die net aan goed was. Dankjewel voor je tips! Dit was de 1e x voor mij dus vanaf nu kan ik het hopelijk dan wel sneller herkennen en gelijk gaan zitten want had nou best een klapper gemaakt maar wel er goed vanaf gekomen , op wat pijn in me bil na haha

21 dagen geleden

Reactie op 0907

Dit heb ik in mijn eerste zwangerschap vaak gehad! Lage bloeddruk en later ...
Ben er nou achter gekomen dat mijn schildklier te snel werkt, ellende allemaal dit

21 dagen geleden

Reactie op Tmra_92

Ben er nou achter gekomen dat mijn schildklier te snel werkt, ellende allem ...
O jeetje. Wat betekent dat voor de rest vd zwangerschap en daarna?

21 dagen geleden

Reactie op 0907

O jeetje. Wat betekent dat voor de rest vd zwangerschap en daarna?
Nou dat is nog afwachten moet nog een bloedonderzoek doen en dan naar de internist kan een moment opname zijn en zo niet dan is het wel gevaarlijk voor de baby

20 dagen geleden

Reactie op Tmra_92

Nou dat is nog afwachten moet nog een bloedonderzoek doen en dan naar de i ...
Veel succes de komende dagen🍀

20 dagen geleden

Bij de eerste geen last van gehad, nu 8.5 weken en vorige week wel ineens flauwgevallen, mijn bloeddruk was te laag.

20 dagen geleden

Reactie op Patricia de raaf

Bij de eerste geen last van gehad, nu 8.5 weken en vorige week wel ineens f ...
Ja bij mij ook en nu werkt m'n schildklier te snel pff