15 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik hoop dat ik je wat kan geruststellen met mijn verhaal. Ik heb iets soortgelijks gehad met 4 weken en 6 dagen, nog meer bloed dan op de foto. Bij mij bleek het een ontzettend gevoelige baarmoedermond te zijn. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger!

één maand geleden

En als je je ongerust maakt zou ik even de verloskundige bellen als ik jou was. Dit heb ik destijds ook gedaan en ik mocht langs komen voor een echo. Er was toen alleen een vruchtzakje te zien, maar ik wist iig dat er iets zat!

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Hi! Ik hoop dat ik je wat kan geruststellen met mijn verhaal. Ik heb iets s ...
Dit is al heel fijn. Dankjewel en gefeliciteerd!!🍀

één maand geleden

Reactie op Mijsie

En als je je ongerust maakt zou ik even de verloskundige bellen als ik jou ...
Met welk termijn is jouw echo toen geweest? Ben ergens ook bang dat het me alleen nog maar meer twijfel geeft

één maand geleden

Reactie op Kaatje305

Met welk termijn is jouw echo toen geweest? Ben ergens ook bang dat het me ...
Ik mocht toen gelijk langskomen. Dus ik was 4 weken en 6 dagen.

één maand geleden

Reactie op Kaatje305

Dit is al heel fijn. Dankjewel en gefeliciteerd!!🍀
Dankjewel 🤎

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ik mocht toen gelijk langskomen. Dus ik was 4 weken en 6 dagen.
Oke dat is fijn zeg! Ik kijk het dit weekend even aan of het meer gaat bloeden en of ik pijn krijg. Anders ga ik maandag gelijk bellen

één maand geleden

Ik ben op dit moment 7 weken en 4 dagen. Alleen gisteravond schrok ik behoorlijk, want ik kreeg ineens veel bloedverlies, krampen, stolsels en andere symptomen die echt op een miskraam wezen. We waren meteen in paniek. Vandaag stond de eerste echo gepland, dus we gingen erheen met het idee dat we zekerheid zouden krijgen, of dat de miskraam door zou zetten of dat er misschien iets anders aan de hand was. Maar toen gebeurde het onvoorstelbare: binnen twee seconden had de echoscopiste al duidelijkheid – alles was goed en het hartje klopte perfect! 😍 Ze zag dat mijn baarmoeder erg goed doorbloed is en dat er waarschijnlijk een bloedvat kapot is gegaan. dat kan soms leiden tot heftige bloedingen. Voor de zekerheid gevraagd of het zoveel kon zijn: dit was meer dan wat ik normaal menstrueer. En ja, dat kan dus. Het is niet vergelijkbaar qua termijn en klachten als bij jou, maar ik was bijna zeker van dat dit een miskraam zou worden omdat de symptomen een stuk heftiger waren. Dat hoeft dus niet altijd het ergste te betekenen. Houd vol, vervroeg de echo en wees lief voor jezelf 😘

één maand geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

Ik ben op dit moment 7 weken en 4 dagen. Alleen gisteravond schrok ik behoo ...
Ah jeetje snap heel goed dat jullie enorm geschrokken zijn. Wat fijn dat alles goed was op de echo! Gefeliciteerd😍

één maand geleden

Hoihoi, ik had zelf dit aan bloed verlies gehad van de week bij ongeveer 6 weken. De verloskundige gaf aan dat dit volkomen normaal is omdat je baarmoeder nu meer doorbloed is kan het soms zijn dat je dit bloedverlies hebt. Meer bloedverlies zou zorgerlijker zijn maar als het vaak binnen een dag stopt zou het niet erg zijn. Vind het er bij jou een beetje hetzelfde uitzien. Als je je nog steeds zorgen maakt, gewoon contact opnemen met de verloskundige. Bij ons namen ze het serieus en konden we wel al eerder komen voor een echo en was alles goed. Ben nu bijna 7 weken. 🫶🏼 Succes ermee♥️

één maand geleden

Het kan van alles zijn,lichtroze is niet erg heeft bijna iedereen. Heb ik ook gehad.

één maand geleden

Precies dit heb ik ook gehad dus had ook licht paniek, inmiddels hebben wij een kloppend hartje mogen zien.

één maand geleden

Dit had ik even nodig na al die negatieve topics 🤭 dankjulliewel! (begrijp me niet verkeerd, het is fijn als het fout is dat je het hier kan delen en steun kan vinden! Voor mij persoonlijk zorgt dat voor onzekerheid)

één maand geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap het hele eerste trimester regelmatig een beetje bloed. Duurde vaak meerdere dagen. Nu een dochter van bijna 3.

één maand geleden

Dit ziet er niet zorgwekkend uit, dit komt heel vaak voor. Als je veel krampen hebt, en een maandverband vol bloed hebt hoef je, je pas zorgen te maken