12 Reacties

17 dagen geleden

Zou niet weten waarom je het niet mag drinken, zorg alleen wel dat je het met mate drinkt. Dus niet elke dag, en blijven afwisselen met water of thee.

17 dagen geleden

En eventueel limonade? Dat heb je tegenwoordig ook in allerlei verschillende smaken..

17 dagen geleden

Misschien zou je nog wat water bij je taksi kunnen doen? Zodat je wat meer vocht binnenkrijgt en minder suiker. Geen idee of het dan nog lekker is, maar vast het proberen waard. Ik zou verder trouwens niet weten waarom je geen taksi zou mogen drinken. En als je ook veel moeite hebt met eten, is puur taksi drinken om toch wat energie (calorieën) in je lichaam te krijgen nog niet zo gek

17 dagen geleden

Reactie op jacq1987

En eventueel limonade? Dat heb je tegenwoordig ook in allerlei verschillend ...
Ook een goede! Dan misschien wel voor de zekerheid zonder suiker?

17 dagen geleden

Gewoon drinken waar je zin in hebt

17 dagen geleden

Reactie op PregnantmomL

Ook een goede! Dan misschien wel voor de zekerheid zonder suiker?
Ja die zonder suiker vam Karvan Cevitam zijn lekker. Die drink ik al een tijd, al voordat ik zwanger werd. Ik vind water prima, maar zo nu en dan een smaak er in is wel lekker

17 dagen geleden

Herkenbaar. Ik krijg water en thee ook amper weg. Prikwater (mits niet teveel bubbels) lukt mondjesmaat. Ik wissel af met optimel en appelsap. Wel met mate want ik wil ook geen 30 kg aankomen deze zwangerschap. In mijn vorige zwangerschappen dronk ik wat ik kon binnenhouden. Maar leven op chocomelk is nou eenmaal niet gezond. En na afloop moet alles er ook weer af.

17 dagen geleden

Je hebt taksi met minder suiker, met een groene banner op het pak. Die drink ik wel eens :)

17 dagen geleden

Reactie op Droom1997

Misschien zou je nog wat water bij je taksi kunnen doen? Zodat je wat meer ...
Dat doe Ik standaard water bij vruchtensappen etc. Anders is t allemaal veels te zoet 🤭

16 dagen geleden

Je hebt ook crystal clear in pak, dat is zonder prik en zooo lekker nu 😍

16 dagen geleden

Reactie op Annabanana123

Je hebt ook crystal clear in pak, dat is zonder prik en zooo lekker nu 😍
Welke smaakjes zijn lekker? 🫶🏼

16 dagen geleden

Ik heb hetzelfde, water en thee lust ik ineens niet meer maar forceer mezelf om het te drinken maar merk dat ik veel en veel te weinig nu daardoor drink. Dus ik wissel wel af met fristy, Ice tea en melk. Wat ik voor de zwangerschap nooit dronk haha maar je moet wat. Het is vast tijdelijk dus even prima hoor die suikers, we doen wat we kunnen! Rosvisee lees ik nu dat kan ik ook wel eens proberen en dan heel licht aanmaken!