10 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb deze van binnen tadaaz

8 maanden geleden

Reactie op Mama Van 3 Schatjes

Ik heb deze van binnen tadaaz
*Van bij

8 maanden geleden

Wij hebben deze helemaal zelf gemaakt. Uiteindelijk zo'n €180-€200 kwijt voor 100 cadeautjes ongeveer. Dus heel veel goedkoper is het volgens mij niet dan Tandaaz of andere websites maar het was ook wel leuk om samen met mijn vriend en zus dit te maken. Het meeste hebben we gekocht in de Xenos (NL) en in de Ava (België).

8 maanden geleden

Bijna alles bij Ava in België gekocht en de stickers/namen zelf gemaakt met mijn cricut.

8 maanden geleden

Is dit iets nieuws, geboortebedankjes? Of loop ik heel erg achter? Ik ben het gewend dat de kraamvrouw cadeautjes krijgt in plaats van weggeeft 😂

8 maanden geleden

Reactie op Isabelleklaassen

Is dit iets nieuws, geboortebedankjes? Of loop ik heel erg achter? Ik ben h ...
Het is een uit de hand gelopen versie van het doopsuiker, wat een traditie uit België is. Doopsuiker kun je een heel klein beetje vergelijken met beschuit met muisjes dat je je gasten geeft tijdens je kraambezoek.

8 maanden geleden

Dit assortimentje hebben wij gemaakt ☺️ Voor de kindjes hebben we een bruisbal voor in het bad. Hier is België is doopsuiker/geboortesuiker traditie.

8 maanden geleden

Reactie op Yani

Dit assortimentje hebben wij gemaakt ☺️ Voor de kindjes hebben we een brui ...
Wat leuk! Dit hebben jullie zelf gemaakt of laten doen?

8 maanden geleden

Wij hebben dit laten maken. Zeepje met een heerlijk geurtje. 55 stuks

8 maanden geleden

Reactie op NellaBDG

Wat leuk! Dit hebben jullie zelf gemaakt of laten doen?
We hebben de zakjes/zeepjes/suiker… online besteld en met een vriendin alles in elkaar gestoken 😊