11 Reacties
9 maanden geleden
Geboortekaartjes sturen we naar vrienden, familie en collega's fysiek. Mensen die wat verder weg staan digitaal.
Bedankjes voor kraambezoek had ik nog nooit van gehoord dus dat gaan we niet doen. Je krijgt beschuit met muisjes haha
9 maanden geleden
Wij sturen ook fysieke kaartjes. Maar goed idee ook digitaal, vind het zo zonde van het geld als dat kaartje overal al snel in de prullenbak beland. Dat ga ik zeker doen aan mensen die we niet zo vaak zien/spreken (ook zonder kraamvisite boodschap er op).
Bedankjes vind ik zelf een beetje too much, ze komen toch om de ouders en de baby te zien? Beschuit met muisjes vind ik ook wel voldoende.
9 maanden geleden
Dit heb ik als geboortesuiker enkel voor de kleinste kindjes nog bellenblazers er bij en voor de grotere doosjes met snoepjes

9 maanden geleden
En dit gaat ons geboortekaartje worden ik stuur deze fysiek op naar de mensen

9 maanden geleden
Geboortekaartjes sturen wij fysiek.
Als bedankje had ik bij de eerste zelf kleine zakjes gemaakt met snoepjes en een labeltje "het was leuk je te ontmoeten".
Zoiets ga ik nu weer doen.
https://www.geboortesnoepjes.nl/ hier heb ik toen gewoon grote zakken snoep besteld
9 maanden geleden
Ik kom uit België, maar woon in NL en ik heb zakjes met suikerbonen gemaakt voor de kraamvisite. Werd er in België altijd heel blij van als ik het zelf kreeg en hou ervan om vrijgevig te zijn, want het is zeker niet goedkoop. Het geboortekaartje stuur ik fysiek. Wij doen wel alleen naar familie, vrienden en kennissen die we ook op kraamvisite willen… (60 kaartjes)
9 maanden geleden
Ik vind fysieke geboorte kaartjes veel te leuk!
Overigens is het ook veel leuker, vind ik, om een echt kaartje te krijgen dan een online ding. Maar goed, dat is persoonlijk.
Wij doen geen geboorte bedankjes.