7 Reacties

één maand geleden

Lijkt mij niet! Symptomen komen en gaan, en daarnaast piekt je zwangerschapshormoon pas in week 9, als ik het goed heb. Mocht dit aanhouden zou je je vk kunnen inlichten, maar een dagje zonder symptomen is geen drama. Dat is wat ik lees & hoor :)

één maand geleden

Zoals de andere topic writer hier schrijft komen en gaan symptomen. Het kan ook zijn dat je ineens binnen twee dagen enorm misselijk begint te worden, dus het hebben van een dag met minder symptomen of meerdere dagen hoeft niet direct iets te betekenen. Ik zou het stressen echt proberen los te laten en je eerste echo af te wachten.

één maand geleden

Ik ben 6+5 en heb al een week geen last van kwaaltjes hoor.

één maand geleden

Hier 6+4, eigenlijk helemaal nog geen symptomen in erge mate gehad. Alleen vermoeidheid en extreem last van mijn borsten en zo af en toe wat hoofdpijn maar dat is het!🫣 toevallig 1x afkeer voor geur gehad waardoor ik wat beroerd was

één maand geleden

Hi! Geen zorgen maken gelijk! Ik heb de ene dag ook meer last dan de andere dag! Van de week erge hoofdpijn en kramp etc en vandaag ook weinig klachten! En als je je echt zorgen maakt even vk bellen!

één maand geleden

Mijn VK gaf ook trouwens aan vanochtend aan de telefoon dat ik niet teveel op google moet opzoeken. Daa staan soms de vreselijkste dingen op die je weer enorm bang maken. Gewoon eerste echo afwachten! 🥰🥰

één maand geleden

Ik zit op exact 6 weken en behalve gevoelige borsten nergens last van gehad. Ik maak me ook een beetje zorgen of het wel goedgaat, iedereen lijkt rond deze tijd al misselijk te zijn