7 Reacties
13 uur geleden
Je gaat nog 100 van dit soort fases tegenkomen... De tip die wij hebben gekregen bij de oudste, hanteren wij nog steeds en heeft ons altijd geholpen: jij bepaald wat ze eten, zij bepalen hoeveel ze eten.
Gewoon blijven aanbieden, ze gaan het vanzelf weer eten. Vooral geen druk op leggen want dat werkt vaak averechts! Enige wat je wel even kan checken is de timing. Is hij misschien te moe? Dan kan je het eten wat vervroegen. Verder zou ik mij, vooral nu bv/fles nog hoofdvoeding is, echt geen zorgen maken tenzij je kindje te dun is.
13 uur geleden
Reactie op Shannon1994
Je gaat nog 100 van dit soort fases tegenkomen... De tip die wij hebben gek ...
We bieden het idd aan en wil hij niet is dat ook prima. Meestal bied ik het een uurtje na een dutje aan en dan voor de melkvoeding. Hij at het eerst wel elke dag goed dus vandaar dat ik dacht misschien is er iets aan de hand en herkennen andere zich hierheen ook
13 uur geleden
Reactie op Kruit
We bieden het idd aan en wil hij niet is dat ook prima. Meestal bied ik het ...
Ja hangt vaak samen met een sprongetje, tandjes of wat voor fases er ook allemaal bestaan haha. Als het een goede eter was dan komt het vast weer goed!
12 uur geleden
Reactie op Rimojes
Hier inderdaad precies zo! Al ben ik voor het avondeten vaak zo inspiratiel ...
Ik heb aardappelkroketjes gemaakt haha, met aardappel gehakt en wortel (kan met iedere soort groente) en dan die in kroketjes rollen even in de oven en daarna ingevroren
Nu haal ik er iedere avond 2 of 3 uit en kan die zo aan hem geven dat hij zelf moet happen gaat hier echt prima
12 uur geleden
Ik herken het! Ons mupke (ook van 9 mei) doet ook vaker moeilijk met de groentehapjes. Dan zet ze een keel op en gooit dramatisch haar hoofd achterover en houdt dr lippen stijf op elkaar. We hebben ontdekt dat als we er appelmoes doorheen doen dat ze het dan wel eet 馃槀 dusja, wij gaan deze fase op die manier even door!