11 Reacties

18 dagen geleden

Symptomen komen en gaan, elk dag is anders. Ik snap dat je je zorgen maakt maar wacht het nog even af en vraag anders of je wat eerder voor een echo mag komen als je er echt wakker van ligt

18 dagen geleden

Alle klachten komen en gaan, morgen kan het zo maar weer terug zijn. Of ingeruild worden voor iets anders.

18 dagen geleden

Reactie op Gunnie

Symptomen komen en gaan, elk dag is anders. Ik snap dat je je zorgen maakt ...
Ik heb aanstaande donderdag pas een echo met 7 weken. Ik ben zo ongerust

18 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Alle klachten komen en gaan, morgen kan het zo maar weer terug zijn. Of ing ...
Ook al in zo'n pril stadium? Volgens mijn VK komt dat voor rond de 7-8 weken..

18 dagen geleden

Zeker ook in zo’n pril stadium. Garantie kan niemand je natuurlijk geven maar ik ben zelf iemand die ook helemaal panisch kan worden als symptomen even weggaan, en dat gebeurt vaak, en ze komen ook steeds weer terug, soms een paar dagen later

18 dagen geleden

Ik heb het ook gehad, maar gisteren met 6+5 een kloppend hartje gezien!

18 dagen geleden

Reactie op LevendigePegasus635414

Ook al in zo'n pril stadium? Volgens mijn VK komt dat voor rond de 7-8 weke ...
Ja hoor, ook in pril stadium. Ik had het met 5+6 nog aan m'n verloskundige gevraagd omdat t bij mij ook komt en gaat.

18 dagen geleden

Reactie op Rianne 1990

Ik heb het ook gehad, maar gisteren met 6+5 een kloppend hartje gezien!
zo fijn!! ❤️

18 dagen geleden

Reactie op Gunnie

Zeker ook in zo’n pril stadium. Garantie kan niemand je natuurlijk geven ma ...
Dit stelt me echt weer gerust ❤️

18 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ja hoor, ook in pril stadium. Ik had het met 5+6 nog aan m'n verloskundige ...
Dit geeft me weer hoop dat het wellicht dan tóch goed zit.. ❤️

18 dagen geleden

Reactie op LevendigePegasus635414

Dit geeft me weer hoop dat het wellicht dan tóch goed zit.. ❤️
Ik had de 1e keer trouwens helemaal geen klachten in het eerste begin. Ik was wat moe, maar meer niet. Ik was 7 weken toen ik ineens misselijk werd, m'n enige kwaaltje wat ik toen eigenlijk verder had, nooit zere borsten toen gehad. In de 20 weken die ik zwanger was waren dat de enige 2 kwaaltjes die ik echt had. Nu heb ik wel iets gevoeligere borsten, maar niet iedere dag en dat nu zo'n 2 weken dat t op en af gaat. Je bent natuurlijk ook zo ontzettend gefocust op alle kwaaltjes die je hebt, omdat je zoekt naar iets van houvast. Maar meer dan afwachten kun je niet doen. Hopelijk heb je snel een echo en zie je dat het goed zit.