6 Reacties

13 dagen geleden

Ook al zou het hartje gestopt zijn blijft helaas de embryo doorgroeien en blijf je ook je zwangerschap”gevoelens” en kwaaltjes gewoon houden tot dat je eigenlijk een miskraam heb gehad dat alles eruit is gekomen. Hoeveel weken ben je?

13 dagen geleden

Ik voel met jou mee, het doet intze veel pijn en geeft onrust als dit gebeurt. Heb je sinds de positieve zwangerschapstest bloed verlies gehad? Om zeker te zijn, als het inderdaad zo vluchtig was, is het wellicht goed om nog een tweede opinie in te halen van een andere arts. Tot dan, rustig blijven en goed op jezelf letten. Veel succes en sterkte, ik voel met u mee!

13 dagen geleden

Je bent 8 weken zwanger, dan kunnen ze normaalgesproken echt in 5 tellen een kloppend hartje vinden en dat kan voor jou als heel vluchtig voelen. Het is jammer dat ze jou niet dat tijd gaf om mee te kijken en meer uit te leggen, maar ik zou ook van het ergste uit gaan als ze geen hartactie kunnen vinden met jouw termijn. En dat is ontzettend verdrietig voor jou om te horen. Dat jij je nog zwanger voelt is heel normaal; er zit immers nog gewoon een kindje in je buik. Zelfs bij een missed abortion of een blighted ovum voelen vrouwen zich gewoon op en top zwanger. Je hcg neemt ook nog toe, zelfs als het embryootje niet meer leeft. Wanneer heb je de volgende echo voor de extra check? Ik hoop dat je met een weekje echt duidelijkheid krijgt. Ik wil je de komende tijd heel veel sterkte wensen en, ondanks dat ik de kans heel erg klein acht, duim ik voor een goede afloop voor je 🤞🏼

13 dagen geleden

Ach, heel verdrietig😥. Zo'n echo schiet dan ook echt aan je voorbij. Met 8 weken zie je echt een heel duidelijk hartje, en soms zelfs al een bewegend embryo. Zo'n verloskundige ziet binnen een oogopslag of het goed is of niet. Ze had het je idd beter kunnen en moeten uitleggen en laten zien, maar helaas zal dit dan niet meer goedkomen 😔 Heel veel sterkte!

13 dagen geleden

Ik ben nog geen 8wkn zwanger. Morgen kan ik al terecht bij de gynaecoloog gelukkig

13 dagen geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

Ik ben nog geen 8wkn zwanger. Morgen kan ik al terecht bij de gynaecoloog g ...
Oh, ik dacht dat te zien op je profiel, want daar kijk ik altijd eerst naar, maar zie dat je je zwangerschap nu hebt weggehaald . Ik zie wel dat je sowieso 7+ bent (even wat berichtjes van je gelezen) en ook dan zien ze echt wel snel een hartje kloppen als het hartje tenminste klopt. Ik hoop dat morgen de gynaecoloog jou heel veel duidelijkheid kan geven en dat je dan de mogelijkheid krijgt om goed te kijken naar het kindje. Dat is natuurlijk altijd fijn, maar het kan ook heel helpend zijn als je afscheid moet nemen van je kindje. Veel sterkte morgen 🫂