6 Reacties

20 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van! Ondertussen bijna een prachtige meid van 2 jaar! Daar tegen over is het nu helemaal omgedraaid! Waar je last van kan hebben heb ik

20 dagen geleden

Ik zou voor nu zeggen wees blij, want dat kan zomaar ineens omslaan Eerste zwangerschap echt bijna nergens last van en nu kan ik het hele lijstje afstrepen..

20 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap heb ook geen duidelijke zwangerschapsklachten. Wel wat vage klachten af en toe, maar die heb ik normaal ook. Soms word ik er best onzeker van. Ik ben nu 6+2 en in afwachting van de eerste echo eind volgende week.

20 dagen geleden

Bij mij begon het meeste ook pas bij week 6. Geniet er nog even van 😜

20 dagen geleden

Hier ook niets van symptomen. Of misschien enkel zwaardere borsten.😊

20 dagen geleden

Hè oktober27 Nergens last van hebben is heel normaal als je net 4+1 bent. Je bent net 1 dag overtijd joh! Maar volgens mijn berekening ben je dan ook in juni uitgerekend en niet in mei. Als je het in jouw geboortegroep van juni vraagt zullen er heel veel vrouwen zijn die je hetzelfde kunnen vertellen. Het is niet voor niets dat er ook vrouwen zijn die pas later opmerken dat ze zwanger zijn. Geniet er ondertussen maar van dat je nog geen klachten hebt, die komen meestal vanzelf als je hcg waarden hoger worden. Sommige vrouwen krijgen vrijwel helemaal geen klachten. Is ook heel normaal. Ik had met 4+1 ook nergens last van, alleen van onzekerheid.