10 Reacties

één maand geleden

Bij mn 1e had ik ook bijna nergens last van. Elk zwangerschap verschilt. Hangt er ook vanaf hoeveel hormonen in je lichaam zit hoe meer hoe meer je last van heb. Dat heeft mijn gyn gezegd. Maar dat verschilt dus heel erg. Bij mn eerste 2 heb ik amper last gehad nu echt heel moe, misselijk, spugen, hoofdpijn, veel plassen, obstipatie. Wat ook helemaal niet leuk is. 🥲

één maand geleden

Reactie op Jennifer1703

Bij mn 1e had ik ook bijna nergens last van. Elk zwangerschap verschilt. Ha ...
Is me 1ste en heb alleen last van niet kunnen poepen en baarmoeder moet ik me zorgen maken

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Is me 1ste en heb alleen last van niet kunnen poepen en baarmoeder moet ik ...
Nee hoor je hoeft je geen zorgen te maken als je geen kwaaltjes hebt. Sommige hebben hele zwangerschap nergens last van. Zegt echt niks.

één maand geleden

Ik snap je gevoel, los van vermoeidheid merk ik verder helemaal niets (nog). Bij de vorige had ik nu al wat symptomen. Ik denk dat het gewoon per zwangerschap en persoon verschilt. Succes morgen met je eerste echo 😊

één maand geleden

HoelAat heb je de echo?

één maand geleden

Ik herken dit helaas ook heel erg. Zelf ook sinds gisteren eigenlijk geen symptomen meer, op veel plassen en vermoeidheid na, dus ook hier heel veel onzekerheid. Zelf morgenavond de eerste echo met 7+5, ben bloednerveus. Ik hoor graag hoe je echo is gegaan! 😊

één maand geleden

Alles was goed hartje klopt en op het goede plek

één maand geleden

Wat fijn 🥰

één maand geleden

Ik heb ook weinig ymptomen op 2x een vlaag van misselijkheid na. Iedereen begint over pijnlijke borsten, maar dat heb ik niet (een jaar geleden wel, toen werd het toch een miskraam rond 5.5wk). Ik ben nu 4wk+4d. Dus het is ook vroeg, maar ik vind het echt heel erg spannend en denk er de hele dag aan. Heb wel de hele tijd het gevoel alsof de menstruatie er aan komt. Schijnt erbij te kunnen horen, maar toch eng na een eerdere miskraam en een lang traject. Jouw goede echo stelt me wel iets gerust!

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Alles was goed hartje klopt en op het goede plek
Fijn! Lekker genieten nu 🥰