10 Reacties

één maand geleden

Hoihoi bij de eerste heb ik helemaal geen symptomen gehad. En nu 5 weken van de 2e en merk ook totaal nog niks… dus het kan zeker 😊

één maand geleden

Reactie op CaitlinA

Hoihoi bij de eerste heb ik helemaal geen symptomen gehad. En nu 5 weken va ...
Thanks! Dat stelt me wel weer wat gerust. 😊 Ik mag bij 7 weken langskomen (vanwege de iui). Hopelijk zien we daar dan een kloppend hartje. 🍀

één maand geleden

Reactie op Vlinder37

Thanks! Dat stelt me wel weer wat gerust. 😊 Ik mag bij 7 weken langskomen ...
Hoop het ook voor je! 🍀 🤞

één maand geleden

Reactie op CaitlinA

Hoop het ook voor je! 🍀 🤞
Net een weken indicator gedaan van Clearblue. Ik ben nu 5+2 en er staat +3 op. 🥹 Dus ik denk dat ik die zorgen maar even opzij moet zetten!

één maand geleden

Reactie op Vlinder37

Net een weken indicator gedaan van Clearblue. Ik ben nu 5+2 en er staat +3 ...
Dat is een goed teken. Dan loopt je waarde iig op!

één maand geleden

Hier precies het zelfde!

één maand geleden

Ik heb hier bij beide kids vanaf 5 a 6 weken pas symptomen gehad en soms was ik opeens 2 of 3 dagen helemaal niet meer misselijk. Dikke zorgen maken om 3 dagen later de misselijkheid weer weg te wensen🤭 komt vast goed🤗 ik ken je zorgen. Ik heb er zelf ook 1 gehad bijna 2 jaar terug nu en dan ben je gewoon wat minder onbezorgd. Vooral met het hele traject wat eraan vooraf gaat

één maand geleden

Dankjewel allen! 😊 Dat stelt me echt enorm gerust. Hopen op mooie maanden voor ons allemaal 🍀

één maand geleden

Ik heb oprecht nergens last van, ook nog niet gehad ook en voel me echt geblessed. In mijn vorige zwangerschap ook totaal geen klachten in het begin echt topp 🥳

één maand geleden

Het enige waar ik last van heb zijn mijn borsten 😂 die zijn behoorlijk pijnlijk en ik slaap erg veel Ik ben nu 5+4 zwanger Gelukkig nog niet misselijk of iets maar het is ook iets waar ik me wat zorgen over maak Ik denk zolang ik niet bloed gaat het goed en gewoon vertrouwen Je kan niet meer doen dan afwachten en zorgen dat je goed eet