20 Reacties
één maand geleden
Is niet erg ben gisteren om een 8 weken echo geweest alles was goed hartje klopt en ik heb ook geen symptomen alleen vermoeidheid een beetje
één maand geleden
Ik ben nu 9+5 en heb tot nu toe geen symptomen. Af en toe een krampje van mijn baarmoeder maar dat is het. Verder nergens last van. Bij mijn echo ruim een week terug was alles goed. Geen symptomen hebben hoeft in ieder geval niks te betekenen. Ik heb ook geen vermoeidheid en pijnlijke borsten wat jij wel heb. Hoop voor je dat je een goede echo heb en er van kan genieten dat je geen symptomen verder heb
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde als jij. Meer vermoeid en pijnlijke borsten, maar niet meer dan dat. Is nu ongeveer sinds anderhalve week zo. Daarvoor merkte ik iets meer van kwaaltjes, maar niet super erg. (Behalve flinke buikpijn van mijn darmen in het begin vd zwangerschap). Ohja, minder vaak en goed naar de wc kunnen 😖 en sneller hongergevoel en daar iets sneller misselijk/flauwtjes van kunnen voelen.
één maand geleden
Ik zou het wat meer proberen los te laten en er van te genieten dat ik me nu wel prima voel haha 🤗
één maand geleden
Hier ook nauwelijks symptomen. Alleen ietsjes gevoelige borsten ook. De vorige keer, wat uiteindelijk een miskraam was, extreem moe en misselijk..
Vanmiddag termijnecho en zou dan bijna 11 weken zijn. Heb al een hartje zien kloppen bij vorige echo 7+4 ☺️
Dus symptomen wel of niet hoeven echt helemaal niks te zeggen. Maar ik snap je helemaal dat het toch wat onzeker maakt, heb precies hetzelfde..
één maand geleden
Reactie op Daisyyy❤️
Omg ik ben jaloers haha en ik denk velen met mij. Kotsmisselijk en meeega m ...
Wie weet wordt er nog geruild qua symptomen later, dat we straks terugkomen en dat het omgekeerd is haha
één maand geleden
Reactie op motsi84
Hier ook nauwelijks symptomen. Alleen ietsjes gevoelige borsten ook. De vo ...
Hier precies hetzelfde. Wel wat ‘klachtjes maar soms denk ik: ben ik echt wel zwanger??! 30-9 een mooie echo gezien met kloppend hartje toen 7+2. Over twee weken de termijn echo. Dus dat zijn nog twee heeeel lange weken. Ik laat het maar over mij heen komen. Vorige zwangerschap wel heel erg moe maar verder voelde ik mij toen ook goed!
één maand geleden
Hier 9+5 weinig tot geen symptomen. Ben niet vooruit te slepen en gevoelige borsten maar daar blijft het bij. Ruim een week geleden een goede echo gehad waar een mooi kloppend hartje was te zien.
Wel of geen symptomen hebben zegt niet zo heel veel er zijn vele vrouwen die nergens last van hebben tijdens een zwangerschap🙏
één maand geleden
Ik het hetzelfde. Geen symptomen behalve vermoeid zijn en in ben nu ook 7+4. Mij maakt dat ook heel er onzeker maar ik denk wel wij dan die gelukkigen kunnen zijn die minder/geen erge symptomen hebben! Dus gelukkig zijn en genieten ;)
19 dagen geleden
Hoe gaat het nu met jullie? Ik heb ook weinig symptomen, nu 12+4 en ik vind het maar spannend 😅 Ook dankbaar natuurlijk, maar ook spannend 🙏🏼
19 dagen geleden
13+4 nu, en geen enkel kwaaltje tot vorig week. Toen wel wat misselijk en gewoon beroerd - maar mogelijk was dat niet eens zwangerschapsgerelateerd? Vrijdag wel een prachtige 13-weken echo gehad. Merk dat ik nu eindelijk wat relaxter er over ben, dat het écht goed zit ondanks dat ik niets van de zwangerschap voel.
19 dagen geleden
Reactie op Ladiedahlia
13+4 nu, en geen enkel kwaaltje tot vorig week. Toen wel wat misselijk en g ...
Zo fijn! En herkenbaar 😅 ik heb de echo vandaag 🤞🏻
19 dagen geleden
Hier ook geen symptomen. Met 5 weken kwamen we er achter. En in week 8 hadden we de eerste echo. Tussendoor nog verschillende testen gedaan. Om maar te kijken of het nog wel echt zo was. Inmiddels 14 weken. Het enige waaraan ik verschil merkte waren mijn tepels. Die zijn zoon beetje de hele dag stijf.
19 dagen geleden
Reactie op FraaieOchtendgloren734191
Zo fijn! En herkenbaar 😅 ik heb de echo vandaag 🤞🏻
Hoop dat je een mooie hartslag hoort en alles er goed uit ziet!
19 dagen geleden
Ik heb tussen week 8/12 vooral klachten gehad, daarvoor nauwelijks en toen was het ook ineens weer weg. Is echt supernormaal! De vermoeidheid is al een teken ;) Het kan er zomaar ineens zijn, en dan wil je dat het er niet was, en het kan ook zo van de een op andere dag weg zijn (of een week later weer net zo hard terugkomen). Het is allemaal normaal :)
18 dagen geleden
Alles goed gegaan bij de eerste trimester echo! Boon bewoog als een gek hahaha heel bizar om te zien! Hartje gehoord ❤️🙏🏼 zo fijn, pff nu lekker chillen