13 Reacties

14 dagen geleden

Is niet erg ben gisteren om een 8 weken echo geweest alles was goed hartje klopt en ik heb ook geen symptomen alleen vermoeidheid een beetje

14 dagen geleden

Ik ben nu 9+5 en heb tot nu toe geen symptomen. Af en toe een krampje van mijn baarmoeder maar dat is het. Verder nergens last van. Bij mijn echo ruim een week terug was alles goed. Geen symptomen hebben hoeft in ieder geval niks te betekenen. Ik heb ook geen vermoeidheid en pijnlijke borsten wat jij wel heb. Hoop voor je dat je een goede echo heb en er van kan genieten dat je geen symptomen verder heb

14 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde als jij. Meer vermoeid en pijnlijke borsten, maar niet meer dan dat. Is nu ongeveer sinds anderhalve week zo. Daarvoor merkte ik iets meer van kwaaltjes, maar niet super erg. (Behalve flinke buikpijn van mijn darmen in het begin vd zwangerschap). Ohja, minder vaak en goed naar de wc kunnen 😖 en sneller hongergevoel en daar iets sneller misselijk/flauwtjes van kunnen voelen.

14 dagen geleden

Ik zou het wat meer proberen los te laten en er van te genieten dat ik me nu wel prima voel haha 🤗

14 dagen geleden

Hier ook nauwelijks symptomen. Alleen ietsjes gevoelige borsten ook. De vorige keer, wat uiteindelijk een miskraam was, extreem moe en misselijk.. Vanmiddag termijnecho en zou dan bijna 11 weken zijn. Heb al een hartje zien kloppen bij vorige echo 7+4 ☺️ Dus symptomen wel of niet hoeven echt helemaal niks te zeggen. Maar ik snap je helemaal dat het toch wat onzeker maakt, heb precies hetzelfde..

13 dagen geleden

Omg ik ben jaloers haha en ik denk velen met mij. Kotsmisselijk en meeega moe. Had het liever zoals jij hebt.

13 dagen geleden

Reactie op Daisyyy❤️

Omg ik ben jaloers haha en ik denk velen met mij. Kotsmisselijk en meeega m ...
Wie weet wordt er nog geruild qua symptomen later, dat we straks terugkomen en dat het omgekeerd is haha

13 dagen geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Wie weet wordt er nog geruild qua symptomen later, dat we straks terugkomen ...
Haha wie weet. Hoop dat je lekker zo door mag gaan, is je gegund hoor. Vooral niet druk over maken;)

12 dagen geleden

Reactie op motsi84

Hier ook nauwelijks symptomen. Alleen ietsjes gevoelige borsten ook. De vo ...
Hier precies hetzelfde. Wel wat ‘klachtjes maar soms denk ik: ben ik echt wel zwanger??! 30-9 een mooie echo gezien met kloppend hartje toen 7+2. Over twee weken de termijn echo. Dus dat zijn nog twee heeeel lange weken. Ik laat het maar over mij heen komen. Vorige zwangerschap wel heel erg moe maar verder voelde ik mij toen ook goed!

12 dagen geleden

Ik heb ook weinig symptomen, wel een kloppend hartje gezien, maar ik voel ook liever dat ik zwanger ben🙈, word er onzeker van soms

11 dagen geleden

Hier 9+5 weinig tot geen symptomen. Ben niet vooruit te slepen en gevoelige borsten maar daar blijft het bij. Ruim een week geleden een goede echo gehad waar een mooi kloppend hartje was te zien. Wel of geen symptomen hebben zegt niet zo heel veel er zijn vele vrouwen die nergens last van hebben tijdens een zwangerschap🙏

10 dagen geleden

Ik zou zeggen geniet er van! Bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van en dat is helemaal goed gegaan. Deze zwangerschap lijk ik last te hebben van alle symptomen en zou ik willen dat ik het toen meer gewaardeerd had haha

10 dagen geleden

Ik het hetzelfde. Geen symptomen behalve vermoeid zijn en in ben nu ook 7+4. Mij maakt dat ook heel er onzeker maar ik denk wel wij dan die gelukkigen kunnen zijn die minder/geen erge symptomen hebben! Dus gelukkig zijn en genieten ;)