16 Reacties
één maand geleden
Het is natuurlijk verwarmd geweest, maar toch zou ik het niet doen. Puur omdat het natuurlijk ondertussen bij levering weer is afgekoeld en er dus bacteriën bij kunnen. Je weet natuurlijk ook niet hoe lang het koud heeft gestaan en in welke omstandigheden. Waar ik persoonlijk wel geen problemen mee heb is bijvoorbeeld een panini zalm die direct uit de oven komt, maar dit is voor mijn gevoel een beetje een twijfelgeval en ik zou het niet doen.
één maand geleden
hmm misschien als je het zelf nog iets van een kwartiertje in de oven zet.. dan weet je het zeker haha! Maar je weet natuurlijk niet zo goed hoe lang het dan gefrituurd is, dus misschien toch net een risico. Ik weet ook nooit zo goed bij zo'n sushitent of ze alles op die snijtafel leggen waar ook rauwe vis ligt...
één maand geleden
Reactie op Sarahsx
Klopt daar zat ik zelf ook aan te denken… maar ben toch wel bang hahaa
beste optie: zelf maken haha! Dan weet je precies hoe of wat. Kost wel wat tijd.. maar misschien wel eens leuk! Dan kun je je zalm eerst goed bakken, hoef je het ook niet perse te frituren, kun je er allemaal lekkers in stoppen!
één maand geleden
Reactie op Maddie95
Ik begrijp helemaal de craving die je voelt momenteel, ik kan al enkele wek ...
Echt he. Alles wat niet mag... had ook ineens enorm zin in salami/bifi worstje haha
één maand geleden
Reactie op MaV1990
Jaaaa ik denk dus al weken aan poke bowl met zalm en het gaat mijn hoofd ni ...
Deze heb ik laatst zelf gemaakt , gerookte zalm even aangebakken in de koekenpan
Sushi rijst edamme , wortel komkommer , avocado en een dressing naar keus , t was heerlijk 😋
één maand geleden
De vegan sushi box is ook heel lekker!! Die wordt ook wel de happy pregnancy box genoemd bij sommige. Zit nepzalm en nepgarnalen in. Klein doosje geluk!❤️
één maand geleden
Reactie op babysparkles
Echt he. Alles wat niet mag... had ook ineens enorm zin in salami/bifi wors ...
Mijn verloskundige zegt dat fuet en droge worst enzo echt geen enkel probleem is en dat de zwangerhap veel te streng is. Gisteren hier in Spanje even fuet gegeten 🤤