10 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb dat met Vers brood met een plakjes jongen kaas met dunne plakjes komkommer met zeezout 🤤

5 dagen geleden

Ja hoor! Alleen is het bijna elke week wat anders 🤣 van de hele week Komkommer in azijn met suiker tot zure matten. Tot tomatensoep als ontbijt, lunch en avondeten.

4 dagen geleden

Hier is het al weken boerenkool! Dit is het enige waar ik echt van kan genieten 😅

4 dagen geleden

Boterhammen met boter en ham😂😍

3 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik de hele tijd gewoon zin in zoet, maakte niet zoveel uit wat. Deze zwangerschap echt meer cravings naar specifieke dingen; Engelse drop (eet ik echt nooit) smeerworst (ook echt nooit) chocolade pasta op wit brood(vind ik super lekker maar dat mocht ik nooit van mezelf🤣)

3 dagen geleden

Ik maak iedere dag een tosti met ham, kaas en kleine augurkjes gedoopt in ketchup 🤤

3 dagen geleden

Ik schaam me er best voor aangezien ik normaal gewoon een vegetariër ben maar ik heb zò veel zin in hamburgers (met écht vlees) ik geef er maar gewoon aan toe nu maar toch voelt het ergens niet goed

3 dagen geleden

Reactie op zeratje

Ik schaam me er best voor aangezien ik normaal gewoon een vegetariër ben ma ...
Ik eet bijna nooit vlees en zeker geen vleeswaren of varkensvlees. In de kantine op werk lag er broodje beenham en heb er zelfs 2 genomen. Dag ervoor Turkse pizza! Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook trek in vlees, blijkbaar heeft mijn lichaam dat nodig als ik zwanger ben. Ik had niet eens spijt en vond het lekker 🤷‍♀️

3 dagen geleden

Reactie op Tamady

Ik eet bijna nooit vlees en zeker geen vleeswaren of varkensvlees. In de ka ...
Ja inderdaad ik had dat inderdaad ook bij mijn eerste zwangerschap en nu weer. Niet echt handig als je al 5 jaar overtuigd zegt vegetariër te zijn 🤷🏽‍♀️

3 dagen geleden

Reactie op zeratje

Ik schaam me er best voor aangezien ik normaal gewoon een vegetariër ben ma ...
Oh ik begrijp je helemaal! Maar toch heeft je lichaam het denk ik nodig als je er zoveel trek in hebt 😄