13 Reacties

3 dagen geleden

Sorry... zie nu dat het misschien niet de juiste groep/topic is...

3 dagen geleden

Bedoel je een soort pijn dat je niet op je linker been kan staan zonder pijn? Dat heb ik toevallig nu

3 dagen geleden

Dat is ischias. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook al vroeg last van gehad. Kon er bijna niet meer door lopen. Na de bevalling was het gek genoeg gelijk verdwenen.

3 dagen geleden

Klinkt als beginnende bekkenpijn?

3 dagen geleden

Ja dat gevoel ken ik! Was bij mij de start van de bekkenpijn. Fysio kan hier wel wat mee!

2 dagen geleden

Reactie op NatuurlijkeSmaragd024403

Bedoel je een soort pijn dat je niet op je linker been kan staan zonder pij ...
Ja soms dan is het even weg en even later komt het terug en dan zo erg dat ik bijna niet overeind kan komen of lopen

2 dagen geleden

Ik herken dit! Ik heb het wel alleen vaak als ik buk ofzo, niet random tijdens lopen of zitten. Ik heb het alleen als ik een beweging maak zoals bukken, hurken, etc. Opeens een steek. Lijkt zenuwpijn? Spierpijn? En inderdaad, je weet soms echt ff niet hoe je overeind moet komen! Ik heb het sinds 8+4 denk ik, ben vandaag 9 weken.

één dag geleden

Nou, ik heb precies hetzelfde! En ook 9 weken (en 3 dgn) nu.

één dag geleden

Ja ik heb dat ook. Probeer op een stoel te gaan zitten. Dan leg je je enkel op je knie en buk heel langzaam naar voren. Je gaat nu voelen dat je die spier gaat oprekken. Elke dag even heel kort doen en je zult merken dat het minder wordt.

één dag geleden

Yes! Hier hetzelfde gehad. Is nu wel over. Ben naar mijn fysio gegaan en heb oefeningen gekregen en hij raadt aan niet zitten maar liggen.

één dag geleden

Heel herkenbaar ik heb dit ook sinds een paar dagen.. en heb het heel erg na het bukken en hurken.

één dag geleden

Hi! Zwangere fysio hier! Ik zie dit soort klachten tijdens mijn werk vaak voorbij komen. Het hoeft niet het begin van een zwangerschap vol bekkenpijn te zijn, maar is vaak nog goed te behandelen. Meestal is het de bilspier die meer werk doet nu je bekkenbanden wat losser worden, maar het kan ook het SI gewicht zijn dat anders beweegt nu alle banden losser worden. Beide zijn vaak nog goed te behandelen; dus ik zou je aanraden even langs de fysio te gaan!

15 uur geleden

Ik heb dit. Paar keer per week stuitje, rug en bil laten masseren en het is draagbaar! We hebben een massagepistool gekocht