Hi allemaal!
We hebben in deze geboortegroep wel een topic waar we heerlijk in kunnen klagen. Maar we hebben waarschijnlijk allemaal in onze zwangerschap ook geluksmomentjes! Het is ook goed om naast het klagen ook alle positieve dingen te benoemen die gebeuren 馃グ.
Ik zal beginnen:
Ik kan ontzettend gelukkig worden dat ik nu de kleine al voel bewegen 馃グ.
Ook nu het spugen gestopt is, ik me wat meer mens weer begin te voelen. Zo blij mee!
Ik kan heel gelukkig worden van het feit dat mijn misselijkheid eindelijk weg is. En dat we vanmorgen de 13 weken echo hebben gehad waarop de kleine flink aan het bewegen was en alles er perfect uitzag. 鉂わ笍
Nog steeds ontzettend misselijk en spugen, maar vandaag de 13 weken echo gehad en onze kleine ziet er super goed uit, beweegt flink en groeit goed鈾ワ笍馃挭馃徏! Neem de misselijkheid en het spugen voor lief馃グ! Ontzettend dankbaar voor ons wondertje馃檹馃徏鈾ワ笍
Onwijs gelukkig dat we vorige week een goede 13 weken echo hebben gehad. En dit kindje qua lengte wel wat voor ligt op z'n grote broer. Grote broer is extreem dysmatuur geboren. Dus elke millimeter extra is gewonnen.
En heel fijn dat ik de kleine af en toe al mag voelen馃グ
Ik prijs mezelf elke dag weer ongelofelijk gelukkig met m'n lieve partner! Hij is zo zorgzaam en zo betrokken. Zonder hem zou ik deze pittige weken met veel ziek/overgeven nooit doorkomen 馃グ馃グ
Een goede uitslag nipt test met nevenbevinding binnengekregen 馃. Nu word het toch ineens weer echter! Nu de 13 weken echo afwachten en dan is het tijd om de zwangerschap echt bekend te maken. Ondanks dat veel mensen om ons heen het al weten vanwege de aanwezige buik 馃槄..
Wat een leuke topic! Goed initiatief! Ik ben ontzettend dankbaar dat ik zwanger mag zijn. Heb in een fertiliteitstraject gezeten, dus ben ontzettend gelukkig. En heel blij met mijn lieve, betrokken, zorgzame man!鉂わ笍 Ook blij de baby te hebben zien bewegen bij de termijnecho vorige week馃グ馃ス