37 Reacties

10 dagen geleden

Bij ons zoontje gewoon meteen van de vk gehoord. En gaan het deze keer niet anders doen. Dat moment is echt van ons en ik wil het dan meteen weten!

10 dagen geleden

Wij hebben de gender altijd voor ons zelf gehouden tot de geboorte. Ik wilde het bij onze oudste niet eens weten. Iedereen zegt altijd "als het maar gezond is, geslacht maakt niet uit" en vervolgens worden er wel hele feestjes van gemaakt. Ik vind het ook altijd shocking als mensen om het geslacht enorme emoties hebben bij de bekendmaking. Waar komen die emoties vandaan als het geslacht je niet uit maakt? Uiteindelijk wel altijd het geslacht geweten omdat mijn vriend vond dat het kindje in mijn buik hierdoor iets concreter werd, en ik gunde dat voor hem. Onze oudste is inmiddels 3, en laatst bij Roosmarijn koster op YouTube gezien hoe haar dochter van 3 het geslacht 'voor las' aan haar ouders. Lijkt me echt mooi en intiem het zo te doen

10 dagen geleden

Wij pakken het groots aan. Dit wordt onze opzet en dan drukken we op een knop en komt er gekleurde confetti uit.

10 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Wij pakken het groots aan. Dit wordt onze opzet en dan drukken we op een kn ...
Dit wil ik op de shower doen. Hij wilt alleen niet zo lang wachten 😢

10 dagen geleden

Reactie op AttenteDuin069177

Dit wil ik op de shower doen. Hij wilt alleen niet zo lang wachten 😢
Ah dat snap ik opzich wel. De babyshower is zo ver van de gender reveal af daar zou ik ook te ongeduldig voor zijn hihi 🤍

10 dagen geleden

Mijn vriend vindt alles prima, ik wil graag cupcakes laten bakken door mijn zwager en het dan met onze gezinnen ontdekken

10 dagen geleden

Wij hebben het bij onze vorige met familie en wat goede vrienden gedaan, goede vrienden hadden een rookfakkel gekocht omdat we het zelf ook pas dan wouden weten.

9 dagen geleden

Wij hebben het zelf gewoon bij de verloskundige gehoord van ons zoontje, en daarna een filmpje gemaakt waarbij mijn man een beschuitje in de muisjes deed en deze waren blauw. Dit keer wil ik het ook gewoon gelijk weten, maar weet niet hoe we het bekend maken

9 dagen geleden

Wij hebben het de vorige keer met de gezinnen gedaan met cupcakes, waarvan 1 gevuld was met de juiste kleur. Dit was echt spannend want we wisten natuurlijk niet wie de juiste cupcake had en deden 1 voor 1 een hap nemen. Iedereen vond het zo erg leuk. Deze keer willen we het zelf al wel eerder weten. Denk dat we na de echo thuis het envelopje open maken tijdens diner of borrelhapje ofzo. Willen dan met kerst een cadeau geven aan de opa's/oma's/tantes/ooms. Zit te denken aan een kerstbal oid met it's a ... Onze 20 weken echo valt na kerst dus we willen ze voor de gek houden dat we deze keer niet eerder een pretecho doen :). Niks groots dus, maar wel beetje aandacht aan geven.

9 dagen geleden

Wij willen gewoon met de familie een kleine gender reveal doen, met een zwarte ballon. Misschien nog wat lekkere hapjes en leuke cadeautjes voor de baby? We zien het wel. Ben benieuwd want bij m’n eerste 2 kids geen reveal gedaan, dus dit wordt de 1e keer 🥰

9 dagen geleden

Wij hebben bij onze zoon het geslacht laten opschrijven en een ballon gekocht die we thuis met z’n tweetjes doorprikten. Zo was het voor ons ook een leuk moment om erachter te komen zonder verdere poespas eromheen. Mijn familie is hier ook veel te nuchter voor haha. Nadat wij t wisten zijn we wel naar de opa’s en oma’s geweest met een kleine confettikanon met daarin een blauwe kleur. Die mochten ze zelf opendraaien. Dus toch een beetje samen gevierd. Misschien kan je ook samen tot zo’n compromis komen?

8 dagen geleden

Als je het met een big bang wilt weten, dan kun je ook wachten tot de bevalling. Helpt meteen met het gevoel van "als het maar gelukkig is", want dat is ook het belangrijkst. Soms vraag ik me af waarom men er zoveel waarde aan hecht. Het is wat het is, wat maakt het uit hoe je het hoort. Het is toch altijd leuk?

8 dagen geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

Als je het met een big bang wilt weten, dan kun je ook wachten tot de beval ...
Het gaat mij om de herinnering die ik er aan over houdt. Het lijkt mij een beetje gewoon om gewoon te horen het is een… en dan verlaten we de verloskundige. Ik wil het leuk doen met mijn gezien ik ben de jongste en enige die nog een kind moet krijgen. Iedereen is ook echt in afwachting op het geslacht vandaar dat ik persoonlijk er wat groter van wil maken. En wachten tot de bevalling ga ik niet kunnen persoonlijk. is mijn eerste dus wil al dingen kopen in de kleur enz.

8 dagen geleden

Reactie op Brokkelster

Wij hebben bij onze zoon het geslacht laten opschrijven en een ballon gekoc ...
Mijn gezin is juist echt in afwachting van het geslacht. Ik ben de jongste en laatste die nog een kind op aarde moet brengen van het gezin. Vandaar dat ik er wel iets van wil maken. We zijn er wel uit hij dacht dat ik er een heel feest wilde maar dat wilde ik niet hahah alleen onze ouders en zussen. Dus nu alleen kijken hoe hahaha

8 dagen geleden

Bij de eerste een groot feest gehouden en zaaltje afgehuurd, was intens leuk en gezellig! Bij dr tweede nu willen we het wel gelijk weten bij de vk, wil niet meer zolang wachten op de uitslag 🤣

8 dagen geleden

Wij zijn van plan in december onze gender reveal te doen (nu 10+5) en wij laten 35 van die cake pops maken, een voor iedereen die komt, en in eentje zit roze of blauwe kleur. Een iemand krijgt dus de eer om het bekend te maken en niemand weet wie. Vonden we toch wel intiem en toch met de hele familie 🥰

7 dagen geleden

Reactie op AttenteDuin069177

Mijn gezin is juist echt in afwachting van het geslacht. Ik ben de jongste ...
Ah leuk dat ze zo meeleven! Maak er wat leuks van samen