4 Reacties
19 dagen geleden
Bij een babyshower is het normaal gesproken zo dat het voor je wordt geregeld, je kunt er nooit vanuit gaan dat je die zeker krijgt.
Als je dus sowieso iets wil, zou ik zelf een gender reveal organiseren. Dat kan ook al vroeg in de zwangerschap (geslacht kan met 13 weken gezien worden). Mochten mensen in jouw omgeving een babyshower voor je regelen, dan is dat vaak later in de zwangerschap.
19 dagen geleden
Wij gaan een intieme gender reveal doen, waarbij we de echoscopist het geslacht in een envelopje laten meegeven. Vervolgens gaan wij naar de juwelier om de naam te laten graveren in een babyarmbandje (want we hebben al namen voor als het een jongen of meisje wordt) en dan als we thuis zijn openen we het doosje om er zelf achter te komen of het een jongen of meisje is.
Voor de familie/vrienden organiseren we zelf een gender reveal/babyshower party in een zaaltje (met roze en blauwe decoratie) waar dan het geslacht bekend wordt gemaakt aan de rest.
19 dagen geleden
De gender reveal is voor ons en onze familie/vrienden. Gender reveal organiseren wij dus(we laten enkel de verloskundige het geslacht doorgeven aan de decoratie vrouwtje). Een babyshower wordt vaak voor je georganiseerd door dierbare in je omgeving en is voor jouw vaak een verrassing ✨
Ik hoop dat ik ook een babyshower krijg 🤣🧸