11 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik ben ook in mei uitgerekend en krijg een geplande keizersnede.

één maand geleden

Reactie op Kendra__

Hi! Ik ben ook in mei uitgerekend en krijg een geplande keizersnede.
Ah ok! Nou welkom in de club dan 😉. En is het je eerste bevalling?

één maand geleden

Reactie op Floempie

Ah ok! Nou welkom in de club dan 😉. En is het je eerste bevalling?
Nee mijn 3de. Ik heb met mijn 1ste 2 ook een keizersnede gehad. Is dit wel jou eerste?

één maand geleden

Reactie op Kendra__

Nee mijn 3de. Ik heb met mijn 1ste 2 ook een keizersnede gehad. Is dit wel ...
Nee wordt tweede, eerste was spoedkeizersnede en was onder narcose dus heb er niets van meegekregen. Ben heel benieuwd hoe anders een geplande keizersnede is.

één maand geleden

Voor nu zeg ik geplande keizersnede! Maar wie weet veranderd mijn gedacht nog maar ik denk van niet. Bij de eerste een spoedkeizersnede gehad na 12u durende inleiding en foetale nood, dat hoeft voor mij niet nog eens 🙃

één maand geleden

Hier ook waarschijnlijk een geplande keizersnede! Vorge was ook een keizersnede ivm extreem dysmatuur en stuitligging. Rond week 22 a 23 een gesprek met het zkh over de mogelijkheden. Maar kans op keizersnede is erg groot.

één maand geleden

Hi! Ik ben 13-5 uitgerekend en krijg in week 38 een geplande keizersnede. Aanstaande donderdag een afspraak in het ziekenhuis om een moeder geassisteerde keizersnede te bespreken.

één maand geleden

Reactie op Lilly0711

Hi! Ik ben 13-5 uitgerekend en krijg in week 38 een geplande keizersnede. A ...
Wow wat bijzonder!

één maand geleden

Ik krijg een gesprek met de gynaecoloog met 20 weken, ivm eerdere (spoed)keizersnede. Over de voor- en nadelen. Zelf denk ik aan een geplande keizersnede mae en het duurt nog een tijd voor het zover is, dus nog even goed nadenken.

één maand geleden

Ik heb in 2015 een geplande keizersnede gehad , 10 dagen voor mijn toen uitgerekende datum is onze dochter geboren:-) heb da uiteindelijk als heel positief ervaren was ook snel weer de oude toen op 4 dagen waren wij thuis :-)