16 Reacties
4 dagen geleden
Herkenbaar hoor! Wij mogen vanavond weer even gaan spieken naar de baby en merk dat ik me eigenlijk weinig zorgen maak, tot de dag van de afspraak haha. Zeker omdat ik de baby nog niet echt voel natuurlijk! Ik weet uit ervaring dat ik over 6 weken de kleine zeker dagelijks zal voelen, dus het is deze periode ook gewoonweg even doorbijten. Je klachten verminderen vaak, je voelt jezelf weer terug "goed" en ja.. je voelt niks. Maar dit gaat veranderen! Hopelijk mag je ook snel weer op afspraak!
4 dagen geleden
Héél herkenbaar! Voel me momenteel ook onrustig. Wij mogen donderdag weer, nog even geduld dus haha. Maar ik herken het zeker hoor, komt ook omdat je nog niks voelt qua bewegingen van het kindje. Je hebt weinig bevestiging dat het goed zit. Ik denk maar zo: gewoon vanuit proberen te gaan dat alles oké is. Ook dit gevoel hoort erbij! 😊
4 dagen geleden
Hier ook herkenbaar! Twee weken geleden voelde ik regelmatig het kindje, maar de week daarop niet meer. Zodoende hebben wij een apparaat gekocht om het hartslagje te kunnen meten. Dit doen wij soms kort, maar heeft ons zeker gerustgesteld! En doet ons hartje sneller elke keer sneller doen kloppen. Omdat ik soms hoor dat te veel geluidsgolven (zoals ook bij echo's) niet gezond zijn (niet bewezen) probeer ik het niet te vaak te doen en heel kort.
4 dagen geleden
Reactie op Maddie95
Herkenbaar hoor! Wij mogen vanavond weer even gaan spieken naar de baby en ...
Bedankt Maddie! Fijn dat je weer even gaat kijken vandaag
4 dagen geleden
Reactie op WijzeOchtendgloren004027
Héél herkenbaar! Voel me momenteel ook onrustig. Wij mogen donderdag weer, ...
Ook dit gevoel hoort erbij! Hele goeie 😊
4 dagen geleden
Reactie op EsméeX
Hier ook herkenbaar! Twee weken geleden voelde ik regelmatig het kindje, ma ...
Bedankt voor de tip Esmée!
4 dagen geleden
Reactie op xBaby99
Heel herkenbaar! Ook omdat mijn buik nog niet echt groeit denk ik soms “hel ...
Precies dat ja! Bedankt xBaby voor je reactie 😊
4 dagen geleden
Reactie op carma19
Bij mij is er iedere vrijdag een hartjesspreekuur bij de verloskundige. Dan ...
Ik ga het vandaag meteen vragen, bedankt Carma!
4 dagen geleden
Doppler kopen? Heb er 1 aangeschaft, dan kan je zelf gewoon hartje luisteren vanaf 12 weken☺️
4 dagen geleden
Zo herkenbaar dit. Ik kon die gedachte ook niet los laten en het liefst wilde ik elke week een echo om te spieken. Je kan ook een echo laten maken bij een pret echoscopist. Je betaalt er wel wat voor maar dan ben je wel even gerustgesteld. Met mijn vk erover gehad en misschien kun je afspreken dat je om de 2 weken even gaat om een echo te maken of naar het hartje te luisteren. Probeer het van je af te zetten en te vertrouwen op je kleine spruit en jezelf. Zo belangrijk om ook te genieten van je zwangerschap! Verder begrijp ik heel goed hoe je je voelt en ik heb ook echt nog moeite ermee. Tis gewoon moeilijk om bepaalde gedachte los te laten dat gaat helaas niet zomaar over. Sterkte en het komt goed!! ❤️
3 dagen geleden
Reactie op babyjune12345
Doppler kopen? Heb er 1 aangeschaft, dan kan je zelf gewoon hartje luistere ...
Bedankt voor de tip Babyjune!
3 dagen geleden
Reactie op Nufa2
Zo herkenbaar dit. Ik kon die gedachte ook niet los laten en het liefst wil ...
Bedankt Nufa ik ga ook afspraken maken dat is een hele goeie! Bedankt voor je lieve woorden ❤️
3 dagen geleden
Het is ook heel spannend allemaal! Dit weekend sloeg hier ook ineens de twijfel toe. Zeker de periode nu dat ik me ineens weer fit voel maar nog niet de kleine voel. Mijn vk heeft iedere maandag inloopuur dat je even naar het hartje kan luisteren, dat gaf echt weer even het vertrouwen dat ik nodig had. Informeer even of ze dat bij jou ook hebben. Anders staan ze er sowieso wel voor open om je langs te laten komen en je twijfel weg te nemen.
2 dagen geleden
Reactie op Michelleeee268
Het is ook heel spannend allemaal! Dit weekend sloeg hier ook ineens de twi ...
Bedankt Michelle! Ik heb ze gebeld! Heel fijn!